وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

باید در زمینه مالیات و یارانه تصمیم‌گیری‌های دشواری گرفته شود

ربیعی گفت: برای برون رفت از بی‌اعتمادی مردم به دولت باید حوزه یارانه و سیاست‌های انقباضی نظیر مالیات تصمیمات دشواری گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز از همایش اقتصاد ایران در پیش گرفتن سیاست رفاهی منسجم را یکی از ویژگی‌ها ی دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: هیچ سیاستی نباید ضعیفان جامعه را ضعیف‌تر کند و فقیران را به دهک‌های پایین‌تر بکشاند و همچنین برای امید به آینده و بر اساس تئوری انتظار، امید افراد به آینده باید افزایش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انواع حسابداری‌ها گفت: باید خیر جمعی را به حسابداری‌های موجود اضافه کنیم و بدانیم که حسابداری آسیب‌های اجتماعی حلقه‌ای مفقوده است که هزینه‌های فراوانی به دنبال دارد.

ربیعی با برشمردن انواع فقر اضافه کرد: فقر سلامت، فقر آموزشی و فقر غذایی از انواع فقرها به شمار می‌رود که دولت یازدهم با تدبیر ویژه و هزینه به رفع آنها پرداخته است.

وی به افزایش مشارکت مردم در قالب یک سیاست رفاهی منسجم اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور رئیس‌جمهور در چند روز آینده حضور خیریه‌ها و مشارکت مردم پررنگ‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالیات ، یارانه ، فقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار