اشتباهی که صدایش در نمی‌آید

خصوصی سازی پرسپولیس بر اساس صورت‌های مالی اشتباه!

جامه فوتبال به گونه‌ای در انتظار انتشار آگهی مزایده خصوصی سازی پرسپولیس است که بروز اشتباه در صورت‌های مالی ارائه شده که مورد استناد قرار می‌گیرد، مسجل به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شنیده‌ها از منابع غیر رسمی حاکی از این موضوع است که صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس به ویژه صورت مالی پرحرف و حدیث‌ بدهی‌های این باشگاه با فشار وزارت ورزش و جوانان توسط هیأت مدیره به تصویب رسید اما وجود اشتباهات در این حساب‌ها محرز به نظر می‌رسد.

از سوی منابع غیر رسمی به گوش می‌رسد که صورت‌های مالی و بدهی‌های پرسپولیس در حالی تهیه شد که حسابرسان از نهادهای مختلف چه از سوی وزارت ورزش و چه از جانب سازمان خصوصی سازی ماه‌ها با اشغال اتاق‌های باشگاه بر روی این موضوع کار می‌کردند، اما وجود یکسری مشکلات در آنها محرز به نظر می‌رسد و شاید در صورت دسترسی به این اسناد بتوان به موارد متعددی برخورد کرد.

طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی گفته می‌شود که به عنوان یک نمونه محرز می‌توان این نکته را مد نظر قرار داد که همین حالا در تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان متعددی حضور دارند که دستمزد دریافت نشده آنها به نامشان رسید شده است و در اسناد مالی به عنوان پرداخت‌های انجام شده ثبت شده است. شاید مجموع این ارقام به نسبت کل بدهی باشگاه قابل توجه نباشد، اما این نگرانی ایجاد می‌شود که شاید مجموع تناقض‌ها به ارقام بالاتری ختم شود.
 
البته به گفته منابع غیر رسمی، کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی، در همین اسناد با اشاره به مواردی عنوان کردند که ارقام اعلام شده،‌ پیش بینی هستند و ممکن است هیچ گاه واقعی نشوند. به عنوان نمونه برای مشخص شدن صورت بدهی‌ها فرض شده است که پرسپولیس در تمام پرونده‌های بین‌المللی، دعواهای حقوقی را ببازد و مجموع این ارقام بدهی 35.5 میلیارد تومان رسد. البته در همین بخش شنیده می‌شود که بدهی به مانوئل خوزه در صورت مثبت بودن رأی فیفا برای وی 300 هزار یورو خواهد بود، این در حالی است که دمصطفی شکری در زمان مسئولیت وکالت باشگاه در این پرونده به صراحت اعلام کرده بود مانوئل خوزه ادعایی یک میلیون و 300 هزار یورویی را مطرح کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.