ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

آتش سوزی 3 سوله دو هزار و 500 متری در بازار مبل یافت آباد/ آتش نشان‌ها حریق را مهار کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در 3سوله دو هزار و 500 متری در حوالی بازار مبل یافت آباد خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر آتش سوزی 3سوله در محدوده بازار مبل تهران(یافت آباد)، اظهار کرد: در ساعت 16:11 عصر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در انبارهای چوب و مبل در حوالی بازار مبل تهران مطلع شدند و بلافاصله 7 ایستگاه آتش نشانی، 7 تانکر آب، دو خودرو تنفسی و دو خودرو فرماندهی عازم محل حادثه در یافت آباد شدند.
 
وی ادامه داد: محل حادثه 3سوله به وسعت دو هزار و 500 متر مربع بود که این سوله‌ها مملو از چوب، مواد اولیه ساخت مبل و مبل‌های آماده بود که کاملاً شعله‌ور و شعله‌های آتش به اطراف در حال سرایت بود.
 
ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله از چند جهت وارد عملیات شدند و هم‌اکنون حریق تحت کنترل است و تاکنون خبری از شمار مصدومان احتمالی اعلام نشده است اما عوامل اورژانس 115 در محل حضور دارند.
 
گفتنی است، خیابان‌های منتهی به محل حادثه ترافیک سنگینی دربر دارد که با کمک عوامل راهور مسیرها برای خودروهای آتش نشانی بازگشایی شده است.




"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار