بعد از شکست 3بر 1 تراکتور مقابل ملوان ؛

خطیبی: هماهنگی تیموریان با تیم زمان می‌برد که به زودی حل می شود/مرزبان:به تساوی مقابل تراکتورسازی هم راضی بودم

سر مربیان دو تیم تراکتور و پدیده در نشست خبری بعد از بازی نظرات خود را در مورد بازی تیم هایشان مقابل یکدیگر ابراز کردند.

خطیبی: هماهنگی تیموریان با تیم زمان می‌برد که به زودی حل می شود/مرزبان:به تساوی مقابل تراکتورسازی هم راضی بودمبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مربیان دو تیم تراکتور و پدیده در نشست خبری بعد از بازی نظرات خود را در مورد بازی تیم هایشان مقابل یکدیگر ابراز کردند.

خطیبی: هماهنگی تیموریان با تیم زمان می‌برد

حسین خطیبی  پس از دیدار تراکتورسازی مقابل پدیده مشهد  گفت:پدیده دوندگی زیادی داشت.  امروز هافبک‌های ما را از کار انداختند. آنها با دوندگی زیاد خود کار را به هافبک‌هایمان سخت کردند. وقتی هافبک‌ها نتوانند بازی سازی کنند موقعیتی هم به وجود نمی‌آید. بازی را هم بد آغاز کردیم و گل اول را خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم کمی بهتر شدیم اما روی غافلگیری گل سوم را خوردیم.  در نیمه دوم با سیستم 2-4-4 کار را هجومی‌تر دنبال کردیم.

مربی تراکتورسازی  ضمن تشکر از هواداران خاطرنشان کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. بازیکنان نشاط گذشته را نداشتند ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی این باخت را جبران می‌کنیم. مصدومیت ایرانپوریان و شفیعی ما را با مشکل روبرو کرد.ما درست آنالیز کردیم اما وقتی گلر ما پنالتی می‌کند، این ربطی به آنالیز نیست روی گل دوم به کامدار گفتیم نفوذ نکند اما او این کار را انجام داد و موقعیت را برای نسیموف خالی گذاشت.

وی در ادامه گفت: ما دوست داریم بهترین بازیکنان را جذب کنیم. باشگاه باید تحمل داشته باشند. برخی بازیکنان که می‌خواستیم جذب کنیم نشد که به تراکتورسازی بیایند. دو جای خالی داریم که می‌خواهیم یک دفاع خوب جذب کنیم البته نمی‌خواهیم بازیکن خارجی را چشم بسته جذب کنیم. شما ببینید وضعیت سینا عشوری، شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی نامشخص است. یک روز به ما می‌گویند این نفرات می‌توانند برای تراکتور بازی کنند و یک روی می‌گویند مشکل سربازی آنها حل نمی‌شود.

 مربی تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: این بازیکنان همان‌هایی هستند که در نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتندامیدوارم بازیکنان از لحاظ روحی به کیفیت خوبی برسند.

مرزبان: به تساوی مقابل تراکتورسازی هم راضی بودم

علیرضا مرزبان  نیز اظهار داشت: من خوشحالم که بازی زیبایی را دو تیم به نمایش گذاشتند .اینکه ما در مقابل هر دو تیم تبریزی توانسته‌ایم در 5 بازی گذشته به پیروزی برسیم نشان می‌دهد نسبت به آنها شناخت داشته‌ایم و  برد ما شانسی نبوده است.

سرمربی پدیده تصریح کرد: زمانی که چند دقیقه از بازی گذشت ما تغییر تاکتیک دادیم و با سه مهاجم ظاهر شدیم تا خط دفاعی تراکتورسازی را دچار اشتباه کنیم. این اوضاع باعث شد که آن تراکتورسازی که شما فکر می‌کردید نباشد.البته تراکتور هم شانس گلزنی داشت که اگر استفاده می کرد مساوی می شدیم.

مرزبان  گفت: ما سه گل زدیم و چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم هم در این دیدار شانس و اقبال داشتیم و هم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. این شکست چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار