گروهک تروریستی منافقین خواستار بازگرداندن سلاح‌های خود شد!

گروهک تروریستی منافقین به بهانه حفاظت از اعضایش در کمپ لیبرتی و بی‌توجهی آمریکا در حفاظت از این کمپ، خواستار بازگردادن سلاح‌های خود از سوی آمریکا شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) گروهک تروریستی منافقین به بهانه محافظت از اعضایش در کمپ لیبرتی، خواستار بازگردادن سلاح‌هایشان از سوی آمریکا شد.  
 
سخنگوی این گروهک تروریستی در آخرین اظهار نظر خود، به بهانه بی‌توجهی آمریکا در محافظت از اعضای این گروهک که در کمپ لیبرتی در حومه بغداد به سر می‌برند، با لحنی طلب کارانه خواستار مسلح کردن اعضای این گروهک به سلاح‌های سبک برای محافظت شخصی و همچنین تجهیز این گروهک به دوشیکا و ضد هوایی برای حملات هوایی احتمالی شد.  
 
گروهک تروریستی منافقین پس از اشغال عراق از سوی آمریکا در سال ۲۰۰۳ از سوی ارتش ایالات متحده خلع سلاح شد. این گروهک تروریستی پس از تحویل سلاح‌هایشان تلاش داشتند تا خود را به عنوان یک گروه اپوزیسیون صلح طلب و ضد خشونت علیه جمهوری اسلامی معرفی نمایند.  
 
اما به نظر می‌رسد خوی خشونت طلبی و فعالیت‌های تروریستی آنچنان با تار و پود این گروهک عجین شده است که پس از ۱۱ سال مجدد ماهیت واقعی خود را با درخواست مسلح شدنشان به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار