عهدی: با کسی در والیبال شوخی نداریم/ هیچ بازيكني را آزاد نمی کنیم

باشگاه ایتالیایی پروجا که در سری1 A لیگ والیبال دیار لاجوردی پوشان فعالیت می کند به فرهاد قائمی دریافت کننده تیم پیکان پیشنهاد همکاری داده است.

مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما در این مورد با هیچ بازیکنی شوخی نداریم و به آن ها هم این موضوع را اعلام کرده ایم.

وی افزود: حدود 10الی 15 روز است که زمزمه دهای پیشنهادات خارجی به برخی ملی پوشان در والیبال پیچیده است اگر هر بازیکنی بخواهد به راحتی به این پیشنهادات فکر کند که باشگاههای داخلی نمی توانند به اهداف خود برسند.

عهدی می گوید: طی جلسه ای که با مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم داشتیم در خصوص اتفاقات جدیدی که پس از رفتن سعید معروف به روسیه افتاد بحث و تبادل نظر کردیم و مدیدریت باشگاه سیاست کلان خود را به وضوح اعلام کرد؛ که ما با هیچ کسی شوخی نداریم تمام بازیکنان باید تا آخرین روزی که با این تیم قرارداد دارند در ترکیب پیکان بازی کنند چون با توجه به اهداف مورد نظر خود یارگیری کرده ایم و به تمامی آن ها نیاز داریم.

عهدی یادآور شد: این پیشنهادات خارجی تنها شامل حال فرهاد قائمی نمی شوود حتي چند وقت پیش از یک باشگاه کره ای به میرزاجانپور پیشنهاد داده بودند. در مورد محمد موسوی هم این اتفاق افتاد که پاسخ تمامی آن ها منفی بود چون باشگاه هیچ والیبالیستی را آزاد نمی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، لیگ ، برتر ، عهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار