میلاد: ورزشکاران آبهای آرام اواخر اسفندماه عازم پرتغال می‌شوند

رئیس کمیته آبهای آرام گفت: ورزشکاران آبهای آرام 20 اسفند عازم پرتغال می‌شوند تا خود را آماده حضور در مسابقات جهانی کنند.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ویزای ورزشکاران کانو و کایاک برای کمپ پرتغال آماده شده و مربی رشته کانوی قایقرانی لهستانی است اما به علت برودت هوا در لهستان و آب و هوای نامناسب ترجیح دادیم که اردو را در پرتغال برگزار کنیم.

وی درخصوص تعداد نفرات شرکت کننده در اردوی تدارکاتی بدون مرزی پرتغال گفت: 4 نفر از ورزشکاران کایاک و 4 نفر از ورزشکاران کانو کانادایی به اردوی پرتغال خواهند رفت.

میلاد در خصوص اعزام بانوان در رشته آبهای آرام تصریح کرد: اعزام بانوان به اردوی بدون مرزی اسپانیا 20 اسفند ماه برگزار می‌شود ولی به دنبال یک برنامه ریزی مستمر هستیم که از 18 اسفند تا 20 فروردین هم در پرتغال باشند و بعد به وطن بازگردند تا استراحتی داشته باشند ولی این جریان منوط به ظرفیت کمپ‌های کشور پرتغال است.

رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه اظهار داشت، بعد از اتمام اردوی تدارکاتی برون مرزی مجدد ورزشکاران به وطن باز می‌گردند و یا در تهران یا در بندرانزلی برای آنها اردوی تدارکاتی داخلی برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید داشت: از اول بهمن ماه برای تیم ملی جوانان کانو و کایاک اردوی داخلی متمرکز برگزار خواهیم کرد و خودمان آنها را زیر نظر گرفته و روی آنها متمرکز کینم تا بتوانیم آنها را قوی کنیم تا برای مسابقات آسیایی جوانان را آماده کینم.

رئیس کمیته آبهای آرام در ادامه خاطر نشان کرد: ویزای ورزشکاران آبهای آرام آماده شده و صبح 20 دی ماه ورزشکاران عازم اردوی تدارکاتی برون مرزی پرتغال خواهد شد و با مربی لهستانی در کمپ پرتقال به تمرینات خود ادامه خواهند داد تا خود را برای کسب سهمیه المپیک و مسابقات آسیایی آماده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلاد ، قایقرانی ، آب ها ، آرام ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار