کی‌روش:

برنامه تدارکاتی سبک به نفع ما شد/به توانایی بازیکنان ایرانی برای قهرمانی ایمان دارم

کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران به انجام 2 دیدار تدارکاتی این تیم اشاره کرد و گفت: هر چند برنامه آماده سازی تیم ایران سبک و ناکافی بود اما دارای نکات مثبتی برای ما است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌ها، کارلوس کی‌روش انجام 2 دیدار تدارکاتی بعد از بازی‌های جام جهانی 2014 را برای تیم ملی ایران کم و ناکافی می‌داند اما اطمینان داد حتی همین برنامه سبک هم از بسیاری جهات برای ما سازنده و دارای نکات مثبت بود.

کی روش در این باره گفت: می‌توانستیم برنامه فشرده و بدی داشته باشیم، بازی‌های تدارکاتی بسیاری که بازیکنان به دلیل فرصت اندک برای هماهنگی ممکن بود با نتیجه باخت آن را به پایان برسانند. تیم فوتبال ایران فقط 2 بازی تدارکاتی مقابل کره جنوبی و عراق انجام داد که در هر 2 به پیروزی رسید. این برنامه سبک به سود ما تمام شد زیرا بازیکنان طبق یک برنامه دقیق به تمرین، آماده سازی و هماهنگی بیشتر با یکدیگر پرداختند. من به توانایی‌ها و میل شدید فوتبالیست‌های ایرانی برای رسیدن به قهرمانی در جام ملت‌ها ایمان کامل دارم. همه ما در انتظار انجام نخستین بازی مقابل بحرین هستیم و گزینه‌ای به جز صعود با عنوان صدر نشین گروه C پیش روی خود نمی‌بینیم.

لازم به ذکر است، تیم ملی فوتبال ایران دارای 3 عنوان قهرمانی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا است و از شانس‌های قهرمانی در جام شانزدهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار