سیستان وبلوچستان؛

توزيع بسته‌هاي لوازم التحرير رايگان بين دانش‌آموزان نيازمند در شهرستان ميرجاوه

مديرامور فرهنگي کميته امداد سیستان و بلوچستان گفت: کميته امداد استان با هدف زنده نگه داشتن روحيه انفاق در نسل آينده ساز ميهن اسلامي اقدام به توزيع 100 بسته لوازم‌التحرير در بين دانش‌آموزان نيازمند در دورترين روستاي صعب العبور شهرستان ميرجاوه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان؛بذرافشان در ديدار با دانش آموزان منطقه خارستان از توابع شهرستان ميرجاوه ضمن بیان این مطلب افزود:شناسايي مشکلات فرهنگي جامعه هدف کميته امداد استان و ارائه راهکارهاي مناسب و کارآمد در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن از مهم ترين موضوعاتي است که بايد به آن توجه ويژه اي داشت.

وی خاطرنشان کرد: اين در حالي است که اين نهاد مقدس به منظور کمک به دانش‌آموزان نيازمند و بي‌بضاعت در دورترين نقطه جغرافيايي استان در روستاي خارستان از توابع شهرستان ميرجاوه اقدام به توزيع لوازمالتحرير در بين آنان کردند.

بذرافشان با بیان اینکه تاکنون 100 بسته لوازمالتحرير و لوازم مورد نياز با ارزش ريالي هر بسته 30 ميليون ريال در بين دانش آموزان توزيع شده است،گفت: بسته‌هاي اهدايي احسان دانش آموزي شامل کيف، لوازم التحرير ، چادر مشکي ،لباس ورزشي و ... است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.