حجت‌الله ایوبی در جمع خبرنگاران:

فیلم سینمایی «محمد(ص)» افتخاری برای سینمای ایران است / «محمد(ص)» آغازگر جشنواره‌‌ی سی و سوم فیلم فجر

رئیس سازمان سینمایی گفت: فیلم سینمایی «محمد(ص)» افتخاری برای سینمای ایران است و این اثر در جشنواره فیلم فجر به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره امسال به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از لوکیشن فیلم سینمایی «محمد(ص)»  مجید مجیدی گفت: فیلم سینمایی «محمد(ص)» افتخاری برای سینمای ایران است و این اثر در جشنواره فیلم فجر به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره امسال به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: ناگفته نماند که نشان دادن چهره کودکی حضرت محمد(ص) در این فیلم سینمایی که به کارگردانی مجید مجیدی ساخته شده، مورد اعتراض است، اما مطمئن هستم که این فیلم در دنیا اکران بسیار خوبی خواهد داشت، ضمن اینکه سازمان سینمایی در کنار مجید مجیدی و همکاران این کارگردان برای اکران داخلی و خارجی فیلم خواهد ماند.

رئیس سازمان سینمایی، در خصوص سهم مخاطبان ایرانی از این فیلم سینمایی اظهار داشت: ترجیح می‌دهم درباره کم و کیف اکران داخلی این فیلم نظری ندهم و مجموع برنامه‌ریزی‌ها را به عهده تولیدکنندگان این فیلم سینمایی بگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که اهل تسنن نسبت به نشان دادن چهره حضرت محمد(ص) معترض هستند، تصریح کرد: من از حاشیه‌هایی از این قبیل اطلاعی ندارم و درباره آن هم اظهارنظر نمی‌کنم.

ایوبی در رابطه با ارزیابی فیلم های انتخاب شده توسط هیات انتخاب سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر یادآور شد: خوشبختانه فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره از کیفیت خوبی برخوردارند و مطمئن هستم مجموع اتفاق‌های مبارکی در این فیلم سینمایی رخ خواهد داد.

رئیس سازمان سینمایی بیان کرد: شاید جشنواره امسال فیلم پرهزینه و فاخر نداشته باشد، اما در مقایسه، آثار خوبی در این دوره از جشنواره وجود دارد و همه فیلم ها از سطح متوسط روبه بالا برخوردار هستند؛ در واقع به نظر من، سینمای ایران چند گام به جلو حرکت کرده است و رقابت، رقابت سختی خواهد بود.

ایوبی در خصوص «رستاخیز» عنوان کرد: مشکلات فیلم سینمایی «رستاخیز» احمدرضا درویش به پایان رسیده و همه چیز برای اکران خوب این اثر سینمایی آماده است.

وی افزود: با حل شدن مشکلات «رستاخیز»، این فیلم سینمایی به زودی اکران عمومی می‌شود.


انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار