موتورسواران زورگیر دستگیر شدند/ پایان وحشت آفرینی زورگیران قمه به دست

ماموران پلیس آگاهی شهرستان تایباد خراسان رضوی، 2 زورگیر خشن خیابانی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ روحی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره زورگیری در خیابان خیام این شهرستان، بلافاصله ماموران آگاهی کلانتری ۱۱ شهید رجائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ روحی افزود: ماموران در بررسی صحنه جرم دریافتند که 2 سارق موتور سوار با تهدید قمه اقدام به زورگیری از شهروندی کرده‌اند، که بلافاصله با تشکیل اکیپ‌های گشت محسوس و نامحسوس و ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از محل اختفاء سارقان دست یافتند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی ضربتی 2 زورگیر خشن خیابانی را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه مجرمان 2 عدد چاقو و یک قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، زورگیران به 3 مورد زورگیری و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کردند.

سرهنگ روحی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای روشن شدن سایر زورگیری‌های احتمالی در حالی ادامه دارد که پرونده مجرمان برای رسیدگی به مراجع قانونی تحویل داده شده است.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
رشید
۱۲:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۳
با تشکر از نیروی انتظامی اگر در مجلس قانونی وضع شود که زور گیر حتی برای یکبار بقیه عمرش را باید در زندان بگذراند این داستان برای همیشه ریشه کن خواهد شد ولی قاطعانه بایستی عمل شود
آخرین اخبار