کلوانی نوری: پرونده شکایت رافائل از پرسپولیس دوباره به جریان افتاد

حمید کلوانی نوری گفت: پرونده شکایت شرکت نقل و انتقال رافائل به پرسپولیس را به دادگاه تحویل دادم.

نماینده تام‌الاختیار و حقوقی شرکت نقل و انتقال بازیکنان خارجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌افزود: پرونده شکایت شرکت نقل و انتقال رافائل به پرسپولیس را طی دادخواستی به شعبه 44 دادگاه عمومی به شماره 930610 مطرح که زمان رسیدگی آن 15بهمن ماه 91 ساعت 11و30 است.

کلوانی نوری در ادامه تصریح کرد: شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس در خصوص نقل و انتقال یک بازیکن به نام رافائل (همان بازیکنی که پس از شکایت به فیفا 6 امتیاز از پرسپولیس کسر شد) با شرکت MAM کلوپ اسلوواکی با قراردادی منعقد کرد که باید مبلغ 115 هزار یورو به شرکت فوق ذکر بپردازد.

وی عنوان کرد: ضمنا باشگاه متعهد شد که مالیات مربوط به این بازیکن نیز در داخل کشور متقبل شود با این حال در آذر ماه 1385 باشگاه پرسپولیس از مبلغ یاد شده 7 هزار یورو طی رسیدی به شرکت مورد نظر می‌پردازد و مبلغ 108 هزار یورو در تعهد باشگاه پرسپولیس می‌ماند.

کلوانی نوری بیان کرد: به هر حال اینجانب به عنوان نماینده تام‌الاختیار حقوقی این شرکت منصوب در ایران که پس از جلساتی که با مدیران این شرکت خارجی داشتم آنها مصرانه بر این مسئله اصرار داشتند که پرونده از طریق فیفا پیگیری شود.

نماینده حقوقی شرکت مربوطه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیگیری این مطالبات از طریق فیفا و سوابق باشگاه پرسپولیس منجر به کسر مجدد 6 امتیاز و یا جلوگیری از فعالیت‌های ورزشی و نزول به یک رده پایین تر در لیگ می‌شود، تصمیم دیگری اتخاذ شد.

وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس پس از جلسات مستمر با مدیران شرکت خارجی به این نتیجه رسیدیم که پرونده‌ای به جهت مطالبات در دادگاه مطرح کنیم بر این اساس پرونده به خواسته محکومیت باشگاه پرسپولیس به مبلغ 108 هزار یورو به انضمام کلیه خسارت‌های قانونی طی دادخواستی به شعبه 44 دادگاه عمومی به شماره 930610 مطرح که زمان رسیدگی آن 15 بهمن 93 ساعت 11 و 30 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوری ، رافائل ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار