عزیزیان: فضای رقابتی خوبی بین بازیکن ها وجود دارد

سعید عزیزیان مربی دروازه بانهای تیم ملی امید توضیحاتی در مورد شرایط این تیم ارائه کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران وی در ابتدا در مورد وضعیت دروازه بانهای دعوت شده به تيم ملی گفت: به نظر من هر سه دروازه بان دعوت شده به اين اردو از گلرهای خوب ما هستند و البته نفرات دیگر هم میتوانند به ما کمک کنند. امیدوارم بتوانيم دروازه بانهای خوبی به تیم ملی اضافه کنیم. البته علاوه بر سه گلر حاضر در اين اردو  بايد بازیکنان دیگر را هم در اختیار و زیر نظر بگیریم تا بتوانيم بهترین ها را برای مرحله نهایی مسابقات انتخاب کنيم.

وی در ادامه افزود: بايد از هر جهت  بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم. همه بازیکن ها بايد چه از لحاظ بدنی و ذهنی و چه روحی و روانی آماده باشند و پس از در نظر گرفتن همه جوانب گزینه های خود را انتخاب کنيم. در هر صورت سه ماه دیگر در اختیار داريم و بايد بتوانيم در اين مدت دقیق ترین انتخاب را انجام دهيم.

مربی دروازه بانهای تیم ملی در ادامه در خصوص  تعداد دروازه بانهایی که تاکنون زیر نظر داشته اند، گفت: در مدت يک هفته ای که به تيم ملی امید اضافه شده ام چهارده  دروازه بان را زیر نظر داشته ایم و در حال حاضر اين سه بازیکن را دعوت کرده ايم. البته در مرحله بعدی از يک یا دو نفر دیگری نيز که مد نظرمان بوده اند دعوت به عمل می آوریم تا شرایطشان را در بازی و تمرینات بررسی کنيم.

عزیزیان در خصوص دروازه بان اول تيم ملی افزود: هنوز برای اظهار نظر در مورد دروازه بان اول تیم زود است. تمام تلاشمان را تا روز آخر انجام می دهيم و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب خواهيم کرد. بهر جهت بايد از فضای رقابتی که بین بازیکن ها بوجود می آید استفاده کنیم تا آنها بیشترین استعداد و توانایی خود را به ما نشان بدهند.

وی در مورد بازی روز شنبه با عمان گفت: برای يک بازی خوب به عمان آمده ايم. تیم عمان هم مطمئنا تيم خوبی است و البته بازیکن های ما هم آماده و آگاه هستند که بازی های تدارکاتی دقیقا مانند بازی های رسمی است و آنها بايد بهترین عملکرد را جدای از نتيجه بازیهای تدارکاتی در زمین مسابقه از خود نشان دهند. از بازی تدارکاتی برای ارزیابی بازیکن ها استفاده خواهيم کرد و امیدوارم بازی خوبی از آنها شاهد باشيم.

وی در ادامه  گفت: از همه اعضای کادر فنی و سرپرستی تيم ملی امید تشکر می کنم. به هر جهت همه ارکان تیم ملی اميد از بازیکنان باسابقه و خوب تيم ملی بوده اند و همه آنها سابقه خوبی در مربی گری دارند و تاکنون از فرصت موجود بیشترین استفاده را کرده اند و از اينکه من را برای حضور در اين تیم انتخاب کرده اند کمال تشکر را دارم.

عزیزیان در پايان افزود: خوشبختانه بازیکن ها همدل هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتيم. از سوی دیگر با تلاش کادر سرپرستی تيم ملی اميد هيچ گونه کمی و کاستی وجود ندارد و در راس آنها حبیب کاشانی است که همه احتیاجات تيم را برطرف می کنند تا با خیال آسوده به تمرینات و مسابقات نهایی فکر کنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار