هیات رسانه ای "افغانستان "در دانشکده خبر

معاون مطبوعاتی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان در راس یک هیات رسانه ای با حضور در دانشکده خبر از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  در این هیات علاوه بر رایزن فرهنگی و سیاسی سفارت افغانستان در تهران مقاماتی همچون رییس خبرگزاری باختر، رییس خبرگزاری پژواک، سردبیر افغانستان تایمز، مدیر بخش بررسی تلویزیون طلوع و نمایندگانی از تلویزیون ملی افغانستان و سایر رسانه های غیردولتی حضور داشتند.

معاون مطبوعاتی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان در دیدار با مسئولان دانشکده خبر ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارزشمند فرهنگی و رسانه ای جمهوری اسلامی ایران، همکاری جدی و عملی دانشکده خبر را در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و نیز پذیرش دانشجویان معرفی شده از سوی دولت افغانستان را خواستار شد.

سیمین حسن زاده گفت: مردم افغانستان تا بیش از 13 سال گذشته هیچ گاه مجال آزادی بیان و عقیده را نداشتند اما در سال های گذشته به مرور در حال تجربه دموکراسی هستند و در کشور، فضایی آزاد در حال شکل گیری است که از جمله آن می توان به برقراری فضای آزاد بیشتر برای حضور بانوان در جامعه اشاره کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان همچنین از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای بازدید از افغانستان و انعکاس واقعیت های زندگی مردم این سرزمین دعوت به عمل آورد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشکده خبر معاون پژوهش و فن آوری دانشکده خبر نیز در این دیدار توضیحاتی در مورد کمیت، کیفیت، تنوع و گستردگی فعالیت های علمی و پژوهشی دانشکده ارائه کرد.

حمیدرضا کمالی تصریح کرد: دانشکده خبر این آمادگی را دارد که شرایط لازم برای تربیت کادر حرفه ای مورد نیاز رسانه ای افغانستان را فراهم کند.

اعضای هیات رسانه ای افغانستان در پایان از نمایشگاه عکس دانشجویان رشته عکاسی خبری دانشکده خبر با عنوان 'جاذبه های میراث فرهنگی و گردشگری ایران' بازدید کردند.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار