مروری بر مهمترین اخبار "اجتماعی" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حقوق هیچ یک از واجدین دریافت آرم طرح ترافیک تضییع نخواهد شد/ ارسال کارت طرح ترافیک به محل سکونت متقاضیان، زندگی جهنمی اسیران باغ وحش‌ها همچنان ادامه دارد و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

حقوق هیچ یک از واجدین دریافت آرم طرح ترافیک تضییع نخواهد شد/ ارسال کارت طرح ترافیک به محل سکونت متقاضیان


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/18/2866270_509.jpg



معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت احراز صلاحیت هر یک از سهمیه بگیران آرم طرح ترافیک گفت: حقوق هیچ یک از واجدین دریافت آرم طرح ترافیک تضییع نخواهد شد.

زندگی جهنمی اسیران باغ وحش‌ها همچنان ادامه دارد

مدت زمان طولانی است که درباره وضع نگهداری نامناسب حیوانات در برخی از باغ وحش‌های کشور خبرهای فراوانی منتشر شده و با این وجود باز هم انگار قرار نیست مسئولان فکری اساسی برای این مشکل انجام دهند.

امداد رسانی به 150 خودرو گرفتار در برف
جانشین رئیس پلیس راه کشور از گرفتاری 150 خودرو گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

فراموشی بزرگانمان یکی از مشکلات کنونی جامعه است
استاندار تهران گفت: یکی از مشکلات و معضلات جامعه‌ی امروز ما فراموشی بزرگانمان است و برگزاری مراسم تجلیل از چهره های ماندگار انقلاب (موسی زرگر) می‌تواند به الگویی مبدل شود.

جشنواره تسنیم باید صادرکننده پوشش اسلامی باشد
معاون فرهنگی اجتماعی منطقه 18 با اشاره به مصوبات مجلس هفتم در زمینه عفاف و حجاب گفت: جشنواره تسنیم در جهت نزدیکی به مصوبات مجلس گام برمی دارد.

ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و خیابان‌های تهران با شروع بارش‌ها
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اتمام ساعات طرح ترافیک و شروع بارش‌ها، ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و خیابان‌های تهران حاکم شده است.

نیمی از بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش هیچ سازمان یا نهاد دولتی نیستند / سطح زندگی بانوان باید تقویت شود
مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: ‌نیمی از بانوان سرپرست خانوار در سطح استان و کشور تحت پوشش هیچ سازمان یا نهاد دولتی یا غیر دولتی نیستند.

توصیه های جدی پلیس برای ورود سامانه بارش زا

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیك پلیس راهور ناجا با توجه به شرایط جوی حاكم بر كشور ،نكات كاربردی رانندگی در این شرایط را عنوان کرد.

محکومیت 368میلیونی عامل قاچاق موتور
مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت سنگین پرونده قاچاق موتور خبر داد.

طرح مهر تندرستی در سراسر کشور اجرا می شود
مدیر کل امور اجتماعی و موسسات خیریه گفت: طرح مهر تندرستی 19 دی ماه سال جاری همزمان با ولادت پیامبراکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) در سطح کشور و با هدف کمک به بیماران نیازمند ، برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.