سرقت 206 با کلت کمری/ سارق مسلح به بهانه پرسیدن آدرس خودرو می‌دزدید

سارق مسلحی که به بهانه پرسیدن آدرس دست به سرقت خودرو زده بود از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حواث باشگاه خبرنگاران، هشتم آذر ماه سال جاری مردی با مراجعه به پلیس آگاهی خوزستان از سرقت خودرواش خبر داد و به ماموران گفت: امروز با خودروی ۲۰۶ خود، برای انجام کاری از اهواز راهی شهرستان رامهرمز شدم که در بین راه یک سمند مشکی رنگ برایم چراغ زد.

شاکی ادامه داد: سرعتم را کم کردم، ‌سمند مشکی رنگ با ۳ سرنشین به من نزدیک شد و یکی از آن‌ها آدرسی را از من پرسید. من نیز از همه جا بی‌خبر برایشان توضیح دادم که چطور به آدرس مورد نظر برود. در همین هنگام ناگهان یکی از سرنشینان سمند یک کلت کمری به سمت من نشانه گرفت و تهدیدم کرد که کنار جاده توقف کنم. من هم از ترس جانم کنار جاده ایستادم.

وی افزود: پس از آن ۲ نفر دیگر از آن‌ها از ماشین پیاده شدند و اسلحه را روی سرم گذاشتند و تهدید کردند در صورتیکه از ماشین پیاده نشوم ماشه را کشیده و مرا به قتل می‌رسانند و با تهدید و ضرب و شتم مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرده و ماشینم را به سرقت بردند و داخل ماشینم مدارک، لب تاپ، اسناد و کیف پولم بود که زورگیران آن‌ها را نیز به سرقت بردند.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در خصوص شناسایی سارقان مسلح آغاز شد.

در ادامه تجسس‌ها کارآگاهان پلیس موفق شدند متهم اصلی این پرونده را شناسایی و در یک عملیات ویژه وی را دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت به ماموران گفت؛ با دو نفر از دوستانش دست به اینکار زده است و همچنین در مخفیگاه متهم اسلحه و خودروی ۲۰۶ مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در خصوص این پرونده گفت: با اعتراف متهم وی با قرار قانونی روانه زندان شد و همچنین تحقیقات برای دستگیری اعضای دیگر باند و شناسایی جرایم احتمالی از سوی متهمان ادامه دارد.



 "مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc. ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسن
۰۹:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۳
درودبرنیروی انتظامی مومن وزحمت کش اجرتون باخدا
آخرین اخبار