حضور ناگهانی رامبد جوان در برنامه "بعضیاء"؛

رامبد جوان: هیچ لهجه‌ای را جزء لهجه‌ی رفاقت بلد نیستم / محمدرضا هدایتی: هموطنان زابلی از "رامبد" تشکر کردند

رامبد جوان خطاب به مردم سیستان گفت: خیلی دلم می‌خواست لهجه‌ی شما را بلد بودم اما هیچ لهجه‌ای را بلد نیستم و تنها لهجه‌ای را که بلد هستم لهجه‌ی رفاقت است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه "بعضیاء" امشب به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مهربانی(ع) به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. 
 
بنابراین گزارش؛ "علی ضیاء" در اولین بخش از این برنامه میزبان حمیدرضا برقعه‌ای شاعر بود. 
 
این شاعر شعری را در وصف پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) خواند. 
 
درادامه‌ی این برنامه گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول‌الله پخش شد. 
 
این گزارش می‌افزاید در بخش بعدی برنامه علی ضیا به همراه مهمانش از استودیو خارج شد و توجه مردم را به آیتم بعدی و خاص بودنش جلب کرد. 
 
آیتم بعدی در حالی شرع شد که "رامبد جوان" در جای "علی ضیا" و "محمدرضا هدایتی" در جای مهمان نشسته بود. 
 
محمدرضا هدایتی با اشاره به نبود "علی ضیا" مجری برنامه "بعضیا" گفت: چون از این صندلی‌ها پیدا نکردند "علی ضیا" نتوانست اینجا حضور پیدا کند و در واقع هر وقت لنگه‌ی این صندلی‌ها را پیدا کرد به جمع ما می‌پیوندد. 
 
رامبد جوان در ادامه خطاب به مردم سیستان عنوان کرد: خیلی دلم می‌خواست لهجه‌ی شما را بلد بودم اما هیچ لهجه‌ای را بلد نیستم و تنها لهجه‌ای را که بلد هستم لهجه‌ی رفاقت است. 
 
وی ادامه داد: من هیچ وفت کسی را مسخره نکرده‌ام و به کسی به تمسخر نخندیده‌ام؛ تنها دغدغه‌ام شاد کردن مردم است، برای همین برنامه "خندوانه" را در 115 قسمت ساختم تا مردم را شاد کنم.
 
این بازیگر عنوان کرد: ما ایرانی‌ها آنقدر چیزهای بزرگی داریم که  سختی می‌شود آن‌ها را مسخره کرد؛ من در این 23 سالی که در این عرصه فعالیت داشته‌ام همه می‌دانند که کسی را مسخره نکرده‌ام و تا 150 سال دیگر هم که زنده‌ام کسی را مسخره نمی‌کنم. 
 
جوان اظهار داشت: من هیچ وقت دسته‌بندی نکرده‌ام، همه‌ی ما عضو یک خانواده هستیم. 
 
این کارگردان بیان کرد: خلاقیت به زندگی روح می‌دهد و اجازه بدهید که ما باشیم و ما در کنارتان هستیم. 
 
در ادامه هدایتی تصریح کرد: هموطنان زابلی با برنامه تماس گرفته‌اند و از رامبد جوان به دلیل این حرکتش تشکر کرده‌اند.  
  
گفتنی است؛ "رامبد جوان" در حالی امشب در برنامه "بعضیاء" حاضر شد که یکشنبه شب همین هفته در این برنامه حاضر شده بود که پس از پخش برنامه دلیل حضور ناگهانی و دوباره‌ی او  مشخص شد. 
 
 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.