مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان خواستار رایزنی ایران برای آزادی «شیخ علی سلمان» شد

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان در دیدار با سفیر ایران در بیروت خواستار افزایش رایزنی‌های ایران برای آزادی دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «شیخ عبدالامیر قبلان» روز شنبه با استقبال از «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت با اشاره به اینکه ایران به مثابه چتری برای جهان اسلامی است که به علوم، توانایی و تجربیاتی که ایران در اختیار دارد، نیازمند است، افزود: روند نجات جهان اسلام از ایران شروع شد و این کشور امکانات و توانایی ایجاد وحدت میان مسلمانان را که خواستار همکاری با ایران هستند، داراست.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر نقشه‌های شیطانی که برای ضربه زدن به ایران کشیده شدند، تصریح کرد: ایران بوسیله وحدت دولت و ملت و علمایش قدرتمند باقی خواهد ماند.

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان با بیان اینکه ما باید از ایران در برابر تمامی توطئه‌هایی که دشمنان امت اسلامی به کار می‌برند، محافظت کنیم، خواستار افزایش رایزنی‌های ایران برای آزادی «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین و زندانیان سیاسی و همچنین فشار بر دولت بحرین برای توقف سرکوب مخالفان شد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار