پایگاه اینترنتی بیزینس رکوردر نوشت: پنجاب از سرمایه گذاران ایرانی استقبال می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این پایگاه اینترنتی نوشت، "مجتبی شجاع الرحمان" وزیر دارایی پنجاب، گفته است، طیف گسترده ای از تجارت دوجانبه بین ایران و پنجاب وجود دارد و پنجاب می تواند صادرات برنج،‌میوه، سبزیجات، گوشت و دیگر محصولات خود را توسعه دهد. او این دیدگاه را زمانی که فرصت های توسعه تجارت پنجاب و ایران را در هیئت بازرگانی و سرمایه گذاری پنجاب بررسی می کرد، ابراز کرد. 

نشست این هیئت با حضور مقامات عالیرتبه بخش های صنعت، کشاورزی، انرژی و دیگر بخش ها، روز جمعه برگزار شده بود. وی گفت پاکستان و ایران دو کشور برادر هستند و میراث فرهنگی غنی و سنت های مشترکی دارند و روابط دوجانبه آنها با گذشت زمان محکم تر شده است. او گفت به دنبال بازدیدهای سر وزیر پنجاب، تاجران ایرانی در پنجاب سرمایه گذاری کرده اند و علاقمند هستند سرمایه گذاری های خود را در بخش های مختلف توسعه دهند. 

به گفته وی، دولت پنجاب حداکثر تسهیلات را برای سرمایه گذاران خارجی در بخش های تجارت و سرمایه گذاری ارائه می کند و موسسه ای برای ارائه راهنمایی و کمک به جامعه تجار ایجاد شده است. ایران کشور دوست ما است و ما از شرکت های ایرانی برای سرمایه گذاری در طرح های رفاه عمومی خود استقبال می کنیم. دولت پنجاب از تازه ترین نیازهای کنونی کاملا آگاه است و از این رو مهمترین اولویت خود را به جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان اختصاص داده است.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار