رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بازنگری مجدد بر عملکرد 207 مرکز شبانه روزی در 9 ماهه گذشته 93/ پایش 7461 پرونده تا پایان سال 92

مدیر کل دفاتر مراکز شبانه روزی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور از پایش 1019 مرکز و 7461 پرونده تا پایان سال 92 و بازدید مجدد از 207مرکز در 9 ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

رامین رضایی مدیرکل دفاتر مراکز شبانه روزی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پایش کشور مراکز شبانه‌روزی و ویزیت در منزل اظهارکرد: نظارت مراکز شبانه‌روزی و ویزیت در منزل غیر دولتی برعهده سازمان است که بر طبق پایش کشوری در انتهای سال 92 ،1019 مرکز و 7461 پرونده مورد پایش قرار گرفتند.

مدیر کل دفاتر مراکز شبانه روزی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طبقه‌بندی اطلاعات پس از پایش گفت: مراکزی که عملکرد خوب و مناسب داشتند در رتبه‌بندی مراکز خوب سازمان قرار گرفتند و مراکزی که عملکرد خوبی نداشتند مورد پی‌گیری قرار گرفتند و مسئله به صورت مکتوب به مسئول امر ارجاع شد و تا برطرف شدن مسئله پی‌گیری از سازمان ادامه دارد.

وی با اشاره به بازنگری مجدد مراکز در 9 ماهه نخست 93 عنوان کرد: 207 مرکز از جمله 156 مرکز شبانه‌روزی و 52 مرکز ویزیت در منزل بر حسب وظیفه ذاتی سازمان مورد بررسی قرار گرفتند.

رضایی در پایان گفت: مواردی که خطرات جانی به همراه نداشته باشد تنها از سوی سازمان تذکر دریافت می‌کنند و مواردی که خطرات جانی به همراه داشته باشد اخطار 10 روزه دریافت می‌کنند که اگر بعد از 4 اخطار مشکل برطرف نشد به کمیسیون کشوری برای بررسی ابطال آن ارجاع می‌شوند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازنگری ، پرونده ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار