فرماندار شهرستان پردیس گفت: تیم راهداری پردیس متشکل از راهداری و راه و شهرسازی و شهرداری ها با برخورداری از تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات به مردم می باشند.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت ستاد بحران در شهرستان پردیس گفت : طی جلسات مختلفیکه در فرمانداری به منظور اتخاذ تدابیر لازم رای مقابله با بحران با حضور ادارات مربوطه اتخاذ شده است ، ستاد بحران با تجهیزات کامل پذیرای نعمت الهی پروردگار است .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه تیم راهداری شهرستان پردیس به عنوان ضلع اصلی ستاد بحران شهرستان با برخورداری از امکانات لازم و تجهیز کامل ساختاری آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران استانها شمالی است ، افزود : راهداری پردیس در آماده باش کامل قرار دارد .

حیدری در ادامه این مطلب تصریح کرد : اکیپ های راهداری از پلیس راه گرفته تا اداره راه و شهرسازی با اجرای مانوری زیبا آمادگی خود را جهت مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه به شهروندان پردیسی نشان دادند .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه با توصیف شرستان پردیس به عنوان منطقه ای در مجاورت جاده ترانزیتی کشور و محل اتصال تهران به استانهای شمالی ، محور مواصلاتی در شرستان را محوری استراتزیکی معرفی نمود و اظهار داشت : تردد در این محور پر تراکم است و امنیت آن در فصل سرما لازم و ضروی و وظیفه ای ردوش مسئولان شهرستان پلیس راه است .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.