حجت الاسلام محمودی:

بی توجهی برخی ادارات به حجاب ننگ آور است

امام جمعه موقت ورامین گفت: آیا ننگ نیست برخی کسبه نوامیس مردم را بزک کرده و پشت ویترین می گذارند و در برخی ادارات نظام اسلامی به حجاب بی اعتنایی می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: باید سیره و سبک زندگی ائمه معصومین در زندگی پیروان اهل بیت ساری و جاری باشد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: قرآن کریم از نبی مکرم اسلام به عنوان اسوه حسنه یاد می کنند یعنی اخلاق و رفتار این وجود با برکت باید سرلوحه مسلمانان و پیروان واقعی مکتب اسلام قرار داشته باشد، پیامبر آشنا به درد مردم بوده و به عنوان یک رهبر سیاسی و دینی از صبر و تحمل بالایی برخوردار و نسبت به مسائل مختلف جامعه حساسیت داشتند.

جهان مدیون امام صادق(ع) است

وی قاطعیت پیامبر در برابر کفار و دشمنان اسلام را یکی از ویژگی های مهم رسول الهی دانست و افزود: پیامبر خدا(ص) در برابر کفار قاطع و سازش ناپذیر بودند و هیچگاه در این زمینه از اصول و آرمان هایشان کوتاه نیامدند اما در نقطه مقابل نسبت به مومنین با رأفت و مهربانی برخورد می کردند، موضوعی که باید مورد توجه همه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران سپس به میلاد امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و ادامه داد: جهان مدیون امام صادق(ع) است و این وجود نورانی دانشگاهی تاسیس کردند که در آن معارف اسلامی را آموزش دادند و ما پیروان مکتب تشیع به خود می بالیم که ناب ترین بنیان اخلاقی و عقیدتی را دارا هستیم.

دشمن حجاب را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می داند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز کشف حجاب در دوره رضاخان گفت: حجاب یکی از اصول اصلی و اعتقادی مسلمانان بوده و استکبار به این نتیجه رسیده که حجاب زنان اسلامی مانع حکومت بر کشورهای اسلامی است.

محمودی با اشاره به دسیسه های دشمن برای از بین بردن عفت و حجاب در میان زنان و دخران ایرانی اضافه کرد: در دوره های گذشته استکبار با توجه جایگاه حجاب در میان جامعه ایران، سیاست های فاجعه باری را اتخاذ کرد و اتفاقات ناگواری در این سرزمین رخ داد.

این مسئول عنوان کرد: مادران و زنان با عفت و مردان با غیرت در برابر آن همه دشمنی با حجاب و چادر ایستادند ولی امروز نیز دشمنان به وسیله امواج ماهواره همان اهداف را دنبال می کنند و سعی دارد تا جوانان ما را بی غیرت کنند.

در دعواهای جناحی واقعیت موجود در مقایسه با گذشته نادیده گرفته می شود

خطیب نماز جمعه ورامین متذکر شد: آیا این ننگ نیست برخی کسبه نوامیس مردم را بزک کرده و پشت ویترین می گذارند و این ننگ نیست در برخی ادارات نظام اسلامی به حجاب بی اعتنایی می کنند و به اسم دانشگاه در برخی مراکز علمی زشت ترین مظاهر بی حجابی را به نمایش می گذارند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، دستگاه شیطانی ساواک، بی اعتنایی به پیشرفت علمی، بزرگنمایی به فرهنگ غربی را از جمله موارد پستی رژیم پهلوی دانستند و جوان ها باید بدانند در چه نظامی زندگی می کنند  و مایه تأسف است که در دعواهای جناحی واقعیت موجود در مقایسه با گذشته نادیده گرفته می شود به همین خاطر در این غوغاهای سیاسی نباید  فراموش کنیم کجا بوده و به کجا رسیدیم.

مدیریت جهادی در پیگیری مطالبات مردم ورامین دیده نمی شود

وی افزود: مدیران کشور رهنمودهای رهبری را نصب العین خود قرار دهند، نقد سازنده خوب است اما تحقیر و توهین و طرح مطالب دو  پهلو و ایجاد اختلاف میان مردم به هر بهانه ای صحیح نبوده و زیبنده مسئولان کشور نیست

محمودی در پایان گفت: در ورامین با تلاش مدیران شهرستان و توجه مسئولان کشور وعده های خوبی برای ارتقای منطقه داده شده اما در اجرای آن ها مدیریت جهادی نمی بینیم، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع تکمیلی پسته و ... که مدتهاست است مصوب شده چه زمانی می خواهد عملیاتی شود.

/ انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.