روزنامه بیلد:

پاریس پیامی برای شروع سلسله حملاتی در دیگر شهرهای اروپا

روزنامه بیلد آلمان نوشت، ارتباطات سرکرده های گروه تروریستی داعش که توسط جاسوسان آمریکایی شنود شده حاکی از این است که حملات خونبار در فرانسه می‌تواند مقدمه موجی از حملات در قاره اروپا باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این روزنامه آلمانی به نقل از منابع ناشناس در دستگاه های اطلاعاتی آمریکا افزود: کمی پس از حملات در پاریس آژانس امنیت ملی آمریکا ارتباطات سرکرده های گروه داعش را رهگیری کرد که در آن از موج بعدی حملات صحبت کرده اند.

روزنامه بیلد نوشت: در این صحبت‌ها گفته شده که پاریس پیامی برای شروع سلسله حملاتی در دیگر شهرهای اروپا از جمله رم است اما به برنامه مشخصی برای این حملات اشاره نشده است.

به نوشته این روزنامه،  منابع  اطلاعاتی آمریکایی همچنین اطلاعاتی در اختیار دارند مبنی بر اینکه شریف و سعید کوآشی دو برادری که حمله تروریستی به دفترهفته نامه فرانسوی شارلی ابدو را انجام دادند، ارتباطاتی را در هلند داشته اند.

در حملات روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به دفتر نشریه شارلی ابدو، یک سوپرمارکت در پاریس و همچنین حمله به یک افسر پلیس در مجموع 17 تن کشته شدند. سه فرد مسلح عامل این حملات شامل برادران کواشی و آمِدی کولیبالی توسط پلیس فرانسه کشته شدند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار