فتاحی در جمع خبرنگاران:‌

روند جلوگیری از نطق نمایندگان به نفع مجلس نبوده و نیست/ روز خوبی برای تریبون مجلس نبود

عابد فتاحی در واکنش به نطق میان دستور علی مطهری در جلسه علنی امروز گفت: نطق امروز مطهری در مجلس شاید جزو مسائلی بود که به یک روز تاریخی در مجلس تبدیل شد و بنده معتقدم که حرمت تریبون مجلس نباید شکسته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عابد فتاحی در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به نطق چالش‌برانگیز علی مطهری در جلسه علنی امروز یکشنبه (21 دیماه) اظهار داشت: ما معتقدیم که هر نماینده حق دارد نطق خود را به سمع و نظر نمایندگان برساند.  
 
وی افزود: بهتر بود نمایندگان در پایان ایراد نطق مطهری اعتراضات خود را علنی می‌‌کردند تا این که بخواهند در حین نطق اعتراض کنند، چرا که این مسائل می‌تواند باب نامناسبی را در مجلس باز کند تا روند این گونه مسائل منتج به خاموشی تریبون مجلس شود.  
 
فتاحی تصریح کرد: روند جلوگیری از نطق نمایندگی در مجلس به نفع مجلس نبوده و نیست و ما حتی به طرف مقابل ایراد نطق همین موضوع را گوشزد می‌کنیم، که باید احترام و جایگاه مجلس و نظام را در اظهارات خود رعایت کند.
 
نماینده مردم ارومیه در ادامه تاکید کرد: نطق امروز مطهری در مجلس شاید جزو مسائلی بود که به یک روز تاریخی تبدیل شد و بنده معتقدم که حرمت تریبون مجلس نباید بشکند و اگر حرمت تریبون حفظ نشود باب چنین رفتارهایی در مجلس باز هم باز خواهد شد که این امر به نفع آزادی بیان نخواهد بود.  
 
فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مربوط به نطق مطهری در جلسه علنی امروز روز خوبی را برای تریبون مجلس رقم نزد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: نطق ، نماینده ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار