کازانوا – Casanova؛

اولین سه گانه موسیقی پاپ با ترانه روزبه بمانی

اولین سه گانه موسیقی پاپ، با صدای "مسعود زارع" و ترانه "روزبه بمانی" از سوی شرکت "نیم رخ" منتشر می شود.

"میثم دهقان" مدیرعامل شرکت "نیم رخ " با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین سه گانه موسیقی پاپ با عنوان "کازانوا – Casanova" که حدود دو سال ساخت آن به طول انجامیده است در روزهای آتی رونمایی می‌شود.

وی افزود: ترانه بخش اول با عنوان "بهترین احساس"، از سه گانه "کازانوا" را "روزبه بمانی" سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را "احسان حبیبی" انجام داده و میکس و مسترینگ آن نیز توسط "ایمان حجت" صورت گرفته است. در این قطعه دو نوازنده چیره دست همچون "امید حجت" و "پیام طونی" نوازندگی کرده اند.

دهقان درخصوص "کازانوا" گفت: در ایران روال تولید اثر موسیقی در بیشترمواقع بر این است که خواننده براساس سلیقه و نظر شخصی خود یک قطعه یا آلبومی را منتشر  و یا در اختیار تهیه کننده می گذارد ولی ما در نیم رخ خروجی کارهایمان از اتاق فکرمان بیرون می آید و ابتدا برای تولید کار مخاطب شناسی می شود و براساس سناریو تعریف شده اثر تولید می‌شود. 

مدیر شرکت نیم رخ آفتاب همچنین اظهار داشت: در تولید "کازانوا" سعی کرده ایم ستانداردهای لازم را در نظر گرفته و رعایت کنیم و براساس فضای جامعه و نیاز مخاطب پیش رویم. 

وی در ادامه از پروژه "کازانوا" اظهار داشت: سه گانه "کازانوا" به خوانندگی  "مسعود زارع" بخش اول آن "بهترین احساس" نام دارد و بخش دوم این سه گانه در حال ساخت است که تا پایان سال پخش خواهد شد، در این دو بخش هیچ صحبتی از "کازانوا" نیست و ما دربخش سوم و فینال این سه گانه  شنونده ترانه اصلی "کازانوا" خواهیم بود. 

دهقان با تاکید بر اینکه در نیم رخ سعی بر ارائه کارهایی بدیع و به دور از هرگونه تقلید داریم، افزود: تلاش "نیم رخ" بر این است تا ستاره دیگری به ستاره های موسیقی  پاپ ایران افزوده شود.

گفتنی است؛ "بهترین احساس" اولین بخش سه گانه "کازانوا" است که در این هفته منتشر می شود و در دسترس علاقه مندان به موسیقی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ اس
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار