انریکه:

هر روز احساس قدرت بیشتری دارم/ 3 امتیاز این بازی بسیار مهم است

سرمربی بارسلونا در آستانه دیدار حساس تیمش می‌گوید 3 امتیاز این دیدار بسیار بااهمیت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیکو خواهد رفت.
 
بارسلونا در حالی گام به این دیدار حساس می‌گذارد، که حاشیه‌های فراوانی در اطراف این تیم به گوش می‌رسد. درگیری مسی و انریکه از جمله عواملی است که ممکن است بر عملکرد کاتالان‌ها تأثیر بگذارد.
 
انریکه، سرمربی بارسلونا در آستانه این دیدار می‌گوید اگر بازیکنان از وی حمایت نکنند، استعفا خواهد داد.
 
وی در این خصوص گفت: اگر بازیکنان از من حمایت نکنند و به دستوراتم گوش ندهند، قطعاً استعفا خواهم داد. هر روزی که می‌گذرد احساس قدرت بیشتری دارم و به وضعیت تیم امیدوارتر می‌شوم. تیم اتلتیکو اهداف و روش کاملاً واضحی دارد. این تیم سرمربی بسیار خوبی در اختیار دارد و در ضدحملات خیلی خطرناک عمل می‌کند. اتلتیکو در خط دفاعی هم قدرت خوبی دارد، آن‌ها یکی از تیم‌های قدرتمند اروپا هستند.
 
انریکه در ادامه افزود: حضور تورس به تیم‌شان کمک زیادی خواهد کرد. با حضور او خط حمله قدرتمندی در اختیار دارند. تمرینات ما مانند گذشته بوده. با بازیکنان به طور کامل صحبت کرده‌ام و تیم اتلتیکو را به خوبی آنالیز کردم. باید تمرکز کنیم تا بتوانیم به این تیم ضربه بزنیم. آمار اتلتیکو تقریباً مانند فصل گذشته است، شکست آن‌ها کمی دشوار است. ما با هدف گلزنی و پیروزی به این مسابقه می‌آییم. من به شایعات اهمیتی نمی‌دهم. تمام تمرکزم را بر تیم خودم گذاشته‌ام. ژاوی کمی مصدومیت دارد. به احتمال زیاد نتواند در بازی امشب به میدان برود. خوشبختانه مهره‌های خوبی در اختیار دارم که می‌توانم جایگزین او کنم. سیمئونه سرمربی است که پله پله پیشرفت کرد. او تیمی مدعی و قدرتمند ساخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار