با حمایت معاونت علمی و فناوری صورت می‌گیرد

ایجاد فدراسیون صنعت نفت ایران در جهت تعامل بهتر فعالان این حوزه

ایجاد فدراسیون صنعت نفت، به همگرایی و تعامل بهتر بین فعالان حوزه صنعت نفت کمک خواهد کرد و اهداف و راهبردهای این حوزه از طریق یک تشکل منسجم تحقق خواهد یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، پنجمین نشست کارگروه تشکیل فدراسیون صنعت نفت ایران به همت ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و زغالسنگ معاونت علمی، طی ماه جاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
 
مشاور دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و زغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روسای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی استان اصفهان، دبیر انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی، روسای هیئت مدیره انجمنهای سازندگان تجهیزات صنعت نفت، انجمن صنفی مهندسان شیمی و پلیمر، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی، انجمن شرکتهای مهندسی و ساخت (صنایع نفت و نیرو)، انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان، انجمن شرکتهای مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی در این نشست حضور داشتند.
 
درخواست و اساسنامه تشکیل فدراسیون صنعت نفت ایران به وزارت بازرگانی ارائه شده و با تایید درخواست و صدور موافقتنامه اصولی از سوی وزارت بازرگانی، تشکیل این فدراسیون محقق خواهد شد.
 
طی این نشست، فعالان حوزه صنعت نفت ایران به بیان دیدگاهها، طرح مسائل و مشکلات و راهکارها و بررسی ابعاد حوزه‌های مختلف صنعت نفت کشور پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار