راهپیمایی علیه تروریسم؛

تصویری که باید هزاران بار دیده شود/ حضور یک تروریست بین‌المللی در صف اول راهپیمایی!+ عکس

در راهپیمایی روز گذشته فرانسه یک تروریست بین‌المللی که رسانه‌ها بارها نام او را برده و تصاویر جنایاتش را پخش کرده بودند، با حضور در صف اول راهپیمایی رئیس جمهوری فرانسه را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ در پی حوادث اخیر تروریستی پاریس، روز گذشته و در جهت هم‌نوایی با کشته شدگان این حادثه راهپیمایی اعتراضی برای محکومیت این کشتار در فرانسه برگزار شد.

در این راهپیمایی سران چندین کشور هم با قرار گرفتن در صف اول راهپیمایی، کشتار 17 شهروند فرانسوی را محکوم کردند.

به ترتیب از راست: احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه، سیمونتا سوماروگا رئیس جمهوری سوئیس، ملک عبدالله پادشاه اردن و همسرش رانیا، محمود عباس رئیس جمهوری تشکیلات خودگردان فلسطین، دونالد توسک رئیس شورای اتحادیه اروپا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه، ابراهیم ابوبکر کیتا رئیس جمهوری مالی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا

7 ماه پیش، یکی از همین اشخاصی که در عکس بالا مشاهده می‌شود، طی مدت 51 روز، بیش از 2000 انسان، بویژه زن و کودک را قتل عام کرد.

حجم کشتار وی در خصوص کودکان به قدری بالا گرفت، که مردم وی را "کودک‌کش" نامیدند.

کرامت انسانی قابل احترام و بلکه واجب الاحترام است، اما جنایت این فرد، در حوادث تروریستی علیه غزه و سکوت کسانی که اکنون دست در دست یکدیگر زنجیر کرده‌‌اند، نشان از آن دارد که آنچه برای این جماعت دارای کرامت است، انسانیت نیست، بلکه نژاد و منافع گروهی است.

بنابراین آنچه شایسته نامگذاری برای راهپیمایی این چند نفر است، عنوان " دفاع از کرامت منافع گروهی" است.








اگرچه راهپیمایی گسترده در فرانسه، به جهت محکومیت خشونت و ترور خوب است، اما به جهت برخورداری از تبعیض بین ترور شهروندان فرانسوی و فلسطینی عملی خام است که به حذف تروریسم نخواهد انجامید، و تنها می‌تواند برای تروریستها نقش مانور قدرت را بازی کند.

اگر مردم فرانسه و جهان، خواهان حذف بیماری تروریسم هستند، ابتدا باید در جهت مقابله با تروریسم دولتی گام بردارند، زیرا تروریسم دولتی، طی سالیان گذشته با حمایتهای مالی و تسلیحاتی از افراد خشک مغز و منفعت طلب، و با انحراف کشاندن احکام جزایی اسلام، در جهت سلطه بر جهان کشتارهای وسیعی را انجام داده است.



شخص دیگری که در این صف ایستاده و متهم به عدم دفاع از کرامت انسانی است، "آنگلا مرکل صدراعظم آلمان" هست.

5 سال پیش زنی باردار به نام "مروه الشربيني" در دادگاهی در شهر "دريسدن " شرق آلمان و در حضور قاضی و مقابل چشم فرزند و همسرش به دست يك آلماني به نام «آليكس دبليو»، به قتل می‌رسد.

اين حادثه با درگيري لفظي بين اين زن و مرد در پاركي در شهر دريسدن شروع شد كه در ادامه فرد آلماني اين زن مصري را به خاطر حجاب تروريست خطاب كرد و با حمله به او حجاب را از سر وي برداشت. در ادامه با شكايت زن به دادگاه آلمان، اين فرد آلماني محكوم به پرداخت 750 يورو مي‌شود اما در دادگاه استيناف و در حضور قاضی، مرد آلماني با 18ضربه چاقو اين زن را كه سه ماهه باردار بوده به شهادت می‌رساند و "علوي علي عكاز" همسر اين زن و مرد ديگري را زخمي كرد.

با کشته شدن این زن در حضور قاضی علاوه بر متهم، قاضی هم مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد! هیچ گونه اعترضات و راهپیمایی در آلمان برای دفاع از کرامات انسانی صورت نمی‌گیرد،و صدر اعظم آلمان هم گویی از این ماجرا بی خبر است.

این نوع تفاوت در برخورد با پدیده تروریسم حاکی از عدم اهمیت آنها به کرامت انسانی است و مشخص می‌کند آنچه این چند نفر نفر را در صفی منسوب به محکومیت ترور گرد هم اورده تنها "دفاع از کرامت منافع گروهی" است، نه کرامت همه انسانها!

شایان ذکر است روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خبری پرده از تنش‌های میان فرانسه و رژیم صهیونیستی و اصرار نتانیاهو برای شرکت در مراسم "راهپیمایی وحدت" که روز گذشته در پاریس برگزار گردید و مخالفت فرانسه پرده برداشت.

این روزنامه در گزارش خود اعلام کرده که خشم فرانسوا اولاند از شرکت نتانیاهو در مراسم راهپیمایی پاریس زمانی آشکار شد که مراسمی در کنیسه ای در پاریس روز گذشته با حضور صدها یهودی فرانسوی در پی کشته شدن 4 یهودی فرانسوی در یک فروشگاه یهودیان در پاریس روز جمعه برگزار شد.

این روزنامه می‌نویسد: اولاند که در بخش زیادی از این مراسم حضور داشت، هنگامی که زمان نتانیاهو برای سخنرانی می‌رسد از جای خود بلند می‌شود و مکان را ترک می‌کند.

گفتنی است؛ شبکه دو رژیم صهیونیستی نیز پیشتر فاش کرده بود که فرانسه با شرکت نتانیاهو در ابتدا مخالفت کرده بود و آن را در راستای تلاش های انتخاباتی خود برای حزب لیکود بیان کرده بود. این شبکه همچنین اعلام کرده بود که پس از اصرار نتانیاهو، فرانسه حضور نتانیاهو را منوط به حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترور ، تروریسم ، نتانیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل.مرگ بر حامیان تروریسم
-
بهزاد
۱۱:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مرگ ونفرین ولعنت خدا وتمام انسانهای آزدایخواه جهان براینها که خود را این طور جلوه داداه اندمخصوصاًاغلو که خون غیر مسلمان را برمسلمانان ترجیح داده است این احمق حامی تروریست باید از میان مسلمانان برداشته شود
Iran (Islamic Republic of)
باوانی
۱۰:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
لطفا از جنایت ها و نسل کشی های داوداوغلو وسایرین نیز بنویسید چون آنها هم دست کمی از نتانیاهو ملعون ندارند.
شرم باد بر همه ظالمان و دشمنان انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مرگ بر سه حامی تروریست *** آمریکا و اسرائیل و انگلیس
تذکر: اسرائیل خود تروریست است.
Spain
سید مرتضی
۰۸:۲۹ ۲۳ دی ۱۳۹۳
واقعا خنده داره چقد مردم برخی کشورها میتونن ساده و بی فکر باشن که ی عده قاتل حیوون صفت وحشی بیان تو کشورشون بر علیه تروریسم!!!!!!! راهپیمایی کنن
United States of America
مهدی صادقی زاده
۰۸:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۳
صف اول به ترتیب همشون برن به جهنم انشالله
مخصوصا نتانیاهو کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
حسین از قم
۰۷:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل کودک کش ومرگ بر نتانیاهو.برای اینکه نتانیاهوی پست فطرت خودشو پاک جلوه بده اومده توی راهپیمایی ضد تروریستی.گرگ در لباس میش.اگه دست ملت ایران بهت برسه چنان سیلی محکمی بر صورت نجست بنوازد که از صداش دل مردم ستمدیده دنیا آروم بشه.
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۳
خاک دوعالم برسراین نتانیاهوباد.باحضوراو این اجتماع بیشترشبیه به سیرک می ماندتااجتماع ضدتروریسم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی
۰۰:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۳
کاملا" معلومه که چرا علی رغم ادعای پر سرو صدای مبارزه با تروریزم ؛ تروریزم هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد ؛ برای اینکه سرکردگان و حامیان اصلی تروریزم داعیه دار مبارزه با آن شده اند !!!!!
آخرین اخبار