خبر بد براي هواداران آرسنال؛

كتف دبوشي دررفت

متيو دبوشي مدافع فرانسوي تيم آرسنال در ديدار مقابل استوك سيتي با تابلوهاي تبليغاتي كنار زمين بشدت برخورد كرده و دچار آسيب ديدگي از ناحيه كتف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي اسپرت، سيتي خوشحال است اما مصدوميت مجدد متيو دبوشي بازيكن 29 ساله اين تيم همه از جمله سرمربي آرسنال را ناراحت كرد.

مدافع آرسنال به تازگي مصدوميت 3 ماهه خود از ناحيه قوزك پا را پشت سر گذاشته و براي توپچي‌ها به ميدان رفته بود اما در اوايل بازي مقابل استوك به زمين افتاده و در ميان تابلوهاي تبليغاتي كنار زمين گرفتار شد.

آرسن ونگر سرمربي آرسنال مجبور شد دبوشي را از زمين مسابقه بيرون آورده و هكتور بلرين را در دقيقه 11 جايگزين وي كند.
آزمايشات اوليه پزشكي بر روي دبوشي نشان داد كتف او در رفته است و به اين ترتيب براي مدت طولاني قارد به همراهي تيم آرسنال نخواهد بود.

ونگر: خوشحاليم كه حداقل اوزيل برگشت!

آرسن ونگر طي روزهاي گذشته از اينكه حال بازيكنان مصدوم وي خوب شده و يكي پس از ديگري در حال بازگشت به تركيب تيم هستند حالا با مصدومت جديد دبوشي مواجه شده.غيبت وي در تيم موجب برهم خوردن تركيب بازيكنان مي‌شود زيرا مونرئال فقط در كنار دبوشي مي‌تواند نقش مدافع مياني راعهده دار شود. اما حالا دبوشي در تيم حضور ندارد،گيبس هم مصدوم است پس نمي‌توان خط دفاع را مانند گذشته كنار هم چيد.

تنها نكته‌اي كه در اين شرايط مي‌تواند ونگر را كمي خوشحال كند اتمام مصدوميت ؟؟ اوزيل و بازگشت او به ميدان است.

ونگر در اين باره گفت: حد اقل اوزيل را در اختيار داريم.اين موضوع كمي من را اميدوار مي‌سازد.هرچند براي بازگشت ملي پوش فرانسوي به شرايط اوج آمادگي نياز به گذشت زمان هستيم اما طي 2 يا 3 هفته آينده شرايط او بهتر خواهد شد.از اينكه نتيجه شكست ديدار رفت مقابل استوك را جبران كرديم بسيار خوشحال هستم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: متیو ، دبوشی ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.