عملیات در برف و کولاک برای امدادرسانی به 4500 نفر/ 76 مصدوم در 20 استان کشور

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: درعملیات‌ برف و کولاک در 20 استان کشور به تعداد 4 هزار و 500 نفر امداد رسانی شده است.

حسین درخشان سخنگوی‌ سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر امداد رسانی به تعداد 4 هزار و 500 در 20 استان کشور اظهار کرد: در پی عملیات برف و کولاک از تاریخ 17 دی ماه تا 22 دی ماه به تعداد 4 هزار و 500 نفر در 20 استان کشور امداد رسانی شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به استان‌های متاثر از این عملیات گفت: استان‌های آذربایجان شرقی وغربی، ادربیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال بختیاری، سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه‌ و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان از این امداد رسانی بهره برده‌اند.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات عنوان کرد: در این برف و کولاک 76 نفر مصدوم شده که 66 نفر درمان سرپایی شدند و 4 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که این 4 نفر خانم‌های باردار بودند.
 
 وی در ادامه با اشاره به رها سازی 490 دستگاه خودرو از برف افزود: در این عملیات 590 نفر در  قالب 167 تیم امدادی به مناطق اعزام شده و تعداد 940 بسته غذایی و 76 کیلو گرم خرما و670 تخته پتو بین افراد تقسیم شده است.
 
درخشان در پایان خاطر نشان کرد: عملیات امداد رسانی در محورهای  خلخال- اسالم( گردنه الماس)، سرعین- اردبیل(کلخوران ویند) وایذه- کوهرنگ (تارزار) هم اکنون ادامه دارد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار