معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربی وزارت نفت:

سال 95 از واردات بنزین بی‌نیاز می‌شویم / 2 لیتر بنزین 700 تومانی به جای یک لیتر بنزین 400 تومانی

معظمی با اشاره به متوقف شدن عرضه بنزین 400 تومانی از بهمن ماه گفت: سهمیه‌های بنزین 400 تومانی که در کارت‌های سوخت موجود است نمی‌سوزد و به جای هر لیتر بنزین 400 تومانی دو لیتر بنزین 700 تومانی داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ منصور معظمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربی وزارت نفت در حاشیه نشست بررسی عملکرد وزارت نفت در اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با متوقف شدن عرضه بنزین 400 تومانی از بهمن ماه سهمیه‌هایی که در کارت‌های سوخت موجود است می‌سوزد گفت: هر میزان بنزین که در کار‌ت‌های سوخت موجود است نمی‌سوزد و به ازای هر لیتر بنزین 400 تومانی دو لیتر بنزین 700 تومانی تعلق می‌گیرد و مردم می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر فعال کردن بورس انرژی گفت: بحث فعال کردن بورس انرژی از سیاست‌های ما است و به دنبال فعال کردن این بخش هستیم و فکر می‌کنیم بورس انرژی بستر مناسبی برای کمک به بخش خصوصی و نیز وزارت نفت است.

معظمی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه از کی از واردات بنزین بی‌نیاز می‌شویم گفت: با توجه به اینکه از سال 95 به صادرکننده بنزین تبدیل می‌شویم می‌توانیم بگوییم از این تاریخ واردات بنزین ما صفر می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارت سوخت ، بنزین ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار