بزرگواری در تذکر شفاهی:

سران فتنه با تحریک ساده‌لوحان در صدد فتنه جدیدی هستند

یک نماینده مجلس با بیان اینکه ملت بابصیرت ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی به صحنه آمدند و به جنایات فتنه‌گران خاتمه دادند، گفت: سران اصلی فتنه در حاشیه امن جا خوش کرده و این روزها با تحریک ساده‌لوحان درصدد فتنه جدیدی هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید علی‌محمد بزرگواری در تذکر خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه ( 23 دی) مجلس با اشاره به اصل 84 قانون اساسی، گفت: امیرالمومنین (ع) در واقعه‌های فتنه‌انگیز جنگ جمل و نهروان همه سران فتنه را از دم تیغ گذراندند و آنهایی که فراگیر بودند در نهایت امام را به شهادت رساندند و به حکومت علوی پایان دادند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام ادامه داد: در وقایع و حوادث فتنه سال 88 خون بیگناهان برزمین ریخته شد و خسارات سنگینی بر نظام اسلامی وارد شد و هزینه‌های بسیاری را برنظام جمهوری اسلامی تحمیل کردند، به مقدس‌ترین ارزش‌های ما توهین شد که سرانجام ملت بابصیرت ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی به صحنه آمدند و به جنایات فتنه‌گران خاتمه دادند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بیان داشت: متاسفانه سران اصلی فتنه در حاشیه امن جا خوش کرده‌اند و این روزها با تحریک ساده‌لوحان درصدد فتنه‌انگیزی جدیدی هستند که متاسفانه روز یکشنبه 21 دی به فرمان سران فتنه یوم الله 9 دی ماه یوم‌الشیطان نام گرفت.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار