مؤمنی‌مقدم:

مهدوی پاسور اول تیم ماست که به وی ایمان داریم/ تقابل ملی‌پوشان باید دور از حاشیه باشد

غلامرضا مؤمنی‌مقدم، سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: دیدار این هفته ما مقابل پیکان را می‌توان به تقابل بازیکنان ملی‌پوش لقب داد.

غلامرضا مؤمنی‌مقدم، سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی همانند دیدار دور رفت بسیار سخت و سنگین خواهد بود، اما امیدوارم به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای برگزار شود و بازیکنان به جای توجه به مسائل حاشیه‌ای به برنامه‌های تاکتیکی و فنی پرداخته و آنچه در توان دارند به معرض نمایش بگذارند تا تماشاچیان حاضر در سالن از دیدن یک بازی والیبال حرفه‌ای راضی شوند.

وی تصریح کرد: در این هفته نتیجه برای ما بسیار اهمیت دارد چون تیم صدرنشین جدول رده‌بندی گروه (A) مشخص می‌شود اگر سه امتیاز کامل بازی را به دست آوریم صدرنشینی ما با 20 امتیاز قطعی می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم والیبال پیکان از تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ امسال است بازیکنان آن مسابقه حضور در جام باشگاه‌های جهان، لیگ جهانی، قهرمانی جهان و ... را در کارنامه خود دارند به طورحتم بازی مقابل آنها کار راحتی نخواهد بود اما والیبالیست‌های تیم میزان هم از قدرت بالایی برخوردارند و می‌دانند در لحظات حساس چه تصمیمی بگیرند تا عیار واقعیشان نشان داده شود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: در دور برگشت با حضور قدرتمند خود باخت فنی را به تیم پیکان تحمیل می‌کنیم و نشان می‌دهیم باخت دور رفت‌مان غیر فنی بود ما مدعی صدرنشینی هستیم و با تمام توان بازی می‌کنیم.

وی در خصوص پاسور صربستانی تیم والیبال میزان اظهار داشت: تاکنون "پت‌کویچ" پاسور صربستانی تیم ما در 5 جلسه تمرینی حضور داشته است و توانسته به خوبی با دیگر بازیکنان هماهنگ شود برای وی مهم نیست که در ترکیب و ارنج اصلی باشد یا نباشد، در مجموع "مهدی مهدوی" پاسور اصلی تیم ماست و به وی ایمان داریم.

مؤمنی‌مقدم، تصریح کرد: مهدوی پاسور اول تیم میزان است که از لحاظ اخلاقی، فنی و مدیریتی داخل زمین می‌تواند به خوبی دیگر هم تیمی‌هایش را رهبری کند وقتی "جردی باربارا" مصدوم شد ما مجبور به انتخاب جایگزین بودیم آمدن "پت کویچ" ضرر مالی هم به باشگاه وارد نشد چون مبلغ قراردادش با جردی اسپانیایی برابر بود "پت کویچ" مکمل مهدوی است، ما در یک بازی به هر 12 بازیکن خود احتیاج داریم پس باید قدرت نیمکت نشینانمان هم در حد نیروهای اصلی و فیکس باشد.

وی در خصوص وجود بازیکنان مصدوم در ترکیب تیم اظهار داشت: به جرأت می‌گویم که "سیامک افروزی" برگ برنده تیم میزان است چون وی به عنوان یک فیزیوتراپ حرفه‌ای تمام تلاش خود را برای رفع مصدومیت‌های بازیکنان در کمترین زمان به کار می‌گیرد با اعتمادی که نسبت به وی داریم بازیکنان پس از کوچکترین مصدومیت به سرعت بهبود یافته و به بازی برمی‌گردد.

وی ضمن گلایه از کادر فنی تیم پیکان اظهار داشت: در ورزش حرفه‌ای در طول یک دیدار تمامی افراد دو تیم با یکدیگر رقیب هستند اما معتقدم پیش از شروع بازی باید رفاقت میان آنها حاکم باشد! ما طبق برنامه‌ریزی انجام شده ساعت 12:00 روز سه‌شنبه از مشهد به تهران پرواز داریم و مسئولان ساعت 14 الی 15:30 را برای تمرین در سالن خانه والیبال به تیم ما اختصاص داده‌اند این در حالی است که اگر ما بدون تأخیر هم پرواز کنیم، نمی‌توانیم ساعت 14:00 به سالن برسیم از کادر فنی تیم پیکان خواهش کردیم که ساعت تمرین خود را با ما جابه‌جا کنند ولی متأسفانه قبول نکردند و ما مجبوریم خود را به هر شکلی که شده ساعت 14:00 به خانه والیبال برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار