یواخیم‌لو: هنوز به بالاترین سطح مورد انتظارم نرسیده‌ام

سرمربی تیم ملی آلمان پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال از سوی فیفا اعلام کرد: از تلاش برای پیشرفت و ارتقا سطح که مربیگری دست برنمی‌دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا یواخیم لو مربی 54 ساله آلمانی توانست در یک رقابت فشرده با فشرده با کارلو آنچلوتی دیگو سیمئونه به عنوان برترین سال 2014 از سوی فیفا انتخاب شد وی پس از دریافت این عنوان افتخار گفت: رسیدن به قهرمانی در بازیهای جام جهانی نهایت آرزوی هر مربی است.

دریافت جایزه برترین مربی سال پس از کسب این قهرمانی برایم بالاترین شادی ممکن را به همراه آورد. تیم ملی آلمان تلاش زیادی برای رسیدن به قهرمانی جام جهانی کرده و سالهای سال برای این منظور برنامه‌ریزی کرد. تلاش ْآنان بود که ما را به قهرمانی و من را به جایزه برترین مربی سال رساند. موفقیت‌های کسب شده در سایه ساختار‌بندی قوی‌ تیم فوتبال آلمان و توسعه برنامه‌های مربوط به قهرمانی در این کشور بدست آمد.

یواخیم‌لو در ادامه به انگیزه مضاعف خود برای پیشرفت بیشتر و رسیدن به عناوین افتخار بعدی خبر داد او در این باره گفت: حالا ما باید از عنوان قهرمانی جام جهانی 2014دفاع کنیم مسئولیت ما سنگین‌تر شده و در صورتیکه خواستار باقی مانده در بالاترین سطح از فوتبال جهان باشیم باید همچنان به پیشرفت ادامه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: یواخیم لو ، فوتبال ، مربی ، سال ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار