تیم ملی هندبال امشب راهی قطر خواهد شد/ملی پوشان در دیدار اولشان سفید پوش می شوند

تیم ملی هندبال کشورمان بعد از برگزاری یک اردو 12 روزه در ایتالیا برای حضور در مسابقات جام جهانی امشب راهی قطر خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال بعد از برگزاری یک اردو 12 روزه در کشور ایتالیا امشب راهی قطر خواهد شد. ملی پوش کشورمان با انجام 4 بازی تدارکاتی و کسب 2 پیروزی و یک تساوی در برابر تیم ملی ایتالیا و یک باخت مقابل تیم باشگاهی فاسانو به کار خود در ایتالیا پایان دادند.

با برگزاری 3 اردوی تدارکاتی که دو اردو در تهران و یک اردو در ایتالیا بود لیست 18 نفر نهایی تیم ملی هندبال مشخص شد.فرهاد شفیعی(دروازه بان) سعید پورقاسمی، شاهو نصرتی و مهدی موسوی از بین 22 نفری که در اردو حضور داشتند کنار گذاشته شدند.

در حاشیه اردو تدارکاتی ایتالیا یک تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون هندبال ایران و ایتالیا امضا شد. این تفاهم نامه که بین احمد گواری سرپرست فدراسیون و همتای ایتالییایش امضا شد تا المپیک 2016 برزیل اعتبار دارد.

همچنین در پی حضور داوود توکلی در ایتالیا یک دوره داوری پیشرفته برای 9 نفر از داوران سری A ایتالیا برگزار شد.

تیم ملی هندبال کشورمان امروز بعد از ملاقات سفیر ایران در ایتالیا راهی دبی خواهد شد و از آنجا با پرواز دوحه عازم قطر می شود و در هتل ماریوت مارکینز این کشور اقامت خواهد داشت. بعد از آن هم دو جلسه تمرین به منظور آشنایی با سالن مسابقات خواهد داشت.

تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود جمعه 26 دی ماه از ساعت 15:30به وقت ایران در ورزشگاه تازه تاسیس لوسیل دوحه به مصاف تیم بوسنی خواهد رفت که رنگ پیراهن ملی پوشان کشورمان در این دیدار سفید است و رنگ پیراهن دروازه بانان زرد خواهد بود. تیم ملی هندبال بوسنی همانند کشورمان اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار