اشتیلیکه: خوش‌شانس بودیم که سه امتیاز را گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از عملکرد امروز تیمش مقابل کویت در جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ اولی اشتیلیکه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل کره‌جنوبی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اظهار داشت: کره خوش‌شانس بود که سه امتیاز این مسابقه را گرفت. دیگر نقش یک مدعی را نداریم. با عملکردی مثل بازی امروز نمی‌توانیم به مراحل بالاتری صعود کنیم. کویت از بسیاری از جنبه‌های بازی بهتر از ما بو و نتیجه امروز که برای ما به دست آمد، بسیار بسیار شانسی بود.

وی ادامه داد: امروز دو نکته خوب دیدم. یکی اینکه پس از دو بازی ۶ امتیازی شدیم و دوم اینکه دیگر در این مسابقات در نقش یک مدعی قرار نداریم. امروز تنها ۱۴ بازیکن آماده داشتیم. نه تنها به خاطر مصدومیت‌ها و بلکه سون هیونگ مین دو روز پیش تب کرد و دیروز فکر می‌کردم که بتواند بازی کند اما امروز صبح مجبور شدیم او را به بیمارستان ببریم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره خاطرنشان کرد: شاید فردا بازیکنان بیشتری بیمار شوند. اگر در تیم یک نفر تب کند، نمی‌دانید که نفر بعد ممکن است چه کسی باشد.  در نتیجه این شرایط ترکیب بازیکنان امروز آن چیزی نبود که من می‌خواستم. با این حال همان طور که امروز دیدید  مشکلات زیادی وجود داشت و تیم جدید سعی می‌کرد خودش را در زمین پیدا کند. انتظار نداشتم که تا این حد مشکل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما در حال حاضر این است که بازیکنان را در این چهار روز و قبل از بازی با استرالیا به آمادگی بازگردانیم. اگر آن طور که امروز بازی کردیم، بازی کنیم، شانسی مقابل استرالیا نداریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: اسیا ، جام ، ملت ، کره ، انتقاد ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.