رویوران بررسی کرد؛

ترکش‌های داعش در راه رسیدن به پایتخت‌های اروپایی

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تروریسم در منطقه غرب آسیا با بحران سوریه به اوج خود رسید و در عراق و افغانستان موجودیت پیدا کرد که در تمامی این موارد آمریکا را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان این پدیده نامید.

"حسین رویوران" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نشست مبارزه با تروریسم با حضور متحدان آمریکا در همین کشور اظهار داشت: پدیده تروریسم عمدتا در منطقه غرب آسیا تمرکز دارد، اما ترکش‌های آن به اروپا مانند آنچه که در پاریس اتفاق افتاد، برخورد می‌کند.  
 
وی ادامه داد: تروریسم در منطقه غرب آسیا با بحران سوریه به اوج خود رسید و در عراق و افغانستان موجودیت پیدا کرد که در تمامی این موارد آمریکا را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان این پدیده نامید.  
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: پروژه براندازی نظام سوریه به کمک تروریست‌ها را آمریکا کلید زده و از جنایات تمام تکفیری‌های حاضر در منطقه حمایت کرد که همه این‌ها نشان می‌دهد این کشور از تروریسم به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند.  
 
رویوران در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که یک میثاق جهانی مشترک مبنی بر استفاده نکردن از تروریسم به عنوان ابزار شکل نگیرد، برگزاری چنین نشست‌هایی ارزش نخواهد داشت و آمریکا می‌خواهد با برگزاری این اجلاس‌ها درحمایت خود از تروریسم شبهه ایجاد کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار