جام ملت‌های آسیا؛

محرومیت مهاجم تیم اردن به دلیل ممانعت از انجام تست دوپینگ

مهاجم ملی اردن در پایان بازی مقابل عراق به دلایل نامعلومی از انجام تست دوپینگ طفره رفت که همین موضوع محرومیت از حضور در بازی بعدی را برای وی به همراه آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، احمد حائل مهاجم تیم ملی اردن در پایان دیدار مقابل عراق در وضعیت جسمانی چندان مساعدی قرار نداشت و زمانیکه‌ وی را برای انجام تست دوپینگ به درمانگاه اختصاصی بازی‌های جام ملت‌ها منتقل کردند، سرگیجه‌ و نامساعد بودن حال خود را بهانه قرار داد تا در آن روز مجبور به انجام تست دوپینگ نشود.
 
همین اقدام موجب شد وی به طور حتم از حضور در بازی جمعه مقابل تیم فوتبال فلسطین محروم شود و اگر توضیحات مسئولان فنی تیم اردن قانع کننده نباشد وی از ادامه حضور در تمامی بازی‌های جام ملت‌های آسیا محروم خواهد شد.
 
سخنگوی تیم ملی فوتبال اردن در این باره گفت: احمد حائل آن روز بیمار بود و انرژی زیادی را از دست داد وقتی از درمانگاه اختصاصی جام ملت‌های آسیا نزد ما بازگشت در شرایط بسیار بدی قرار داشت هنوز مشخص نیست حائل دقیقا باید برای انجام تست دوپینگ کجا می‌رفت، او قصد طفره رفتن از انجام تست را نداشت فقط به دلیل بیماری اتاق مورد نظر برای انجام تست دوپینگ را پیدا نکرده بود.
 
 مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ هنوز در واکنش به توضیحات سخنگوی تیم فوتبال اردن اظهار نظر نکرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار