حاج رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سطح فوتبال ما نسبت به قطر بالاتر است/کی‌روش از لحاظ فنی قویترین مربی جام است

کارشناس فوتبال در خصوص بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: سطح فوتبال ما از قطر بالاتر از و ما به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: همه تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا ضعیف هستند و خاطرمان جمع باشد که تیم ملی مشکلی مقابل قطر نخواهد داشت.
 
حاج رضایی در ادامه عنوان داشت: با اینکه قطر در جام خلیج فارس اول شده است اما این تیم آنقدر قوی نیست که بتواند مشکلی برای تیم ملی ایجاد کند قطر در جامی قهرمان شده است که تیم‌های با کیفیتی در این جام حضور نداشتند و تیم های عربی ژله‌ای ولرزانک هستند.
 
کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم ملی کشورمان در استرالیا مشکلی ندارد مدیریت فوتبال در تهران ضعیف است و گرنه تیم ملی برای صعود به مرحله بعد مشکلی ندارد.
 
وی درباره وضعیت تیم ملی قطر عنوان کرد: بازی اول تیم‌ ملی قطر و شکست سنگینش مقابل امارات را نباید ملاک قرار دهیم چرا که شرایط هر بازی نسبت به بازی‌های دیگر متفاوت است.
 
حاج رضایی‌ در مورد برگ برنده تیم ملی فوتبال عنوان کرد: کارلوس کی روش برگ برنده این بازی است.

کارشناس فوتبال در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی بیان کرد: تیم ملی بازی قابل قبولی مقابل بحرین انجام داد. به هر حال چند جوان به ترکیب تیم ملی اضافه که باعث طراوت و شادابی بازی تیم ملی شدند.

وی درباره سطح بازی‌های جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: سطح بازی‌های جام ملت‌های آسیا نسبت به جام‌های دیگر ضعیف‌تر است. در مجموع تیم‌های قاره آسیا نسبت به قاره‌های دیگر فوتبال ضعیفتری را ارائه می‌دهند.

وی درباره مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: گام به گام باید جلو رفت و از همین الان نمی توانیم مدعیان قهرمانی را را مشخص کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ملی ایران شانس اول صعود از گروهش است. همچنین کارلوس کی‌روش از لحاظ فنی نسبت به مربیان دیگر جام قویتر است و به خوبی می‌داند که برای هر بازی چه سیستمی اتخاذ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار