تشییع پیکر «شیر سامراء» در کرمانشاه

پیکر شهید نوروزی از شهدای مدافع حرم صبح امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حاج مهدی نوروزی شنبه شب گذشته در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت رسید.




این شهید والامقام پس از چند بار حضور در سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه خاتون(س)، برای دفاع از اماکن مقدسه عتبات‌ عالیات عازم عراق شد.

ستاد برگزاری مراسم شهادت شهید نوروزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کرمانشاهیان غیور و شهیدپرور روز چهارشنبه ساعت 9 صبح پیکر پاک این شهید والامقام را بر روی دستانشان از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه تشییع کردند.

در این اطلاعیه آمده است: این مراسم در کرمانشاه با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، مسئولان، روحانیان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و امت حزب‌الله برگزار شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد و مراسم ختم نیز روز پنج‌شنبه ساعت 14 تا 16 در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

برچسب ها: تشییع ، پیکر ، سامرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.