سرقت خودرو از همدست سارق خودرو/ پایان تعقیب و گریز پلیس و سارق در جنگلهای شمال

سارق حرفه‌ای خودرو پراید درعملیات تعقیب و گریز پلیس در داخل جنگلهای رشت استان گیلان دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه لاکان این شهرستان حدود ساعت ۲ بامداد از پیگیری پرونده سرقت خودرویی ازهمدست سارق خودرو که جهت سرکشی دوستانش به کمپ تریاک رفته بود، اطلاع حاصل نمودند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: ماموران این پاسگاه بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده و هنگامی که قصد دستگیری این فرد را داشتند با فرارش به سمت جنگل مواجه شدند.

وی افزود: عملیات تعقیب و گریز آغاز شده تا اینکه ماموران با استفاده از توان پلیسی و تجهیزات ایمنی و امدادی توانستند راه فرار را برای این فرد مسدود نموده و در نتیجه وی را دستگیر نمایند.

رییس پلیس رشت اظهار داشت: این شخص که درصدد طفره رفتن از پاسخگویی صحیح بوده، خود را در مقابل مستندات پلیس ناتوان دید و سرانجام اعتراف نمود که یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را در فاصله ۸ کیلومتری محل دستگیری‌اش در نقطه‌ای خاص پارک نموده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ماموران در اسرع وقت خود را به محل مربوطه رسانده و خودرو را به یگان انتظامی انتقال دادند، افزود: این فرد در حال حاضر به سرقت یک دستگاه خودروی پراید دیگر در رشت اعتراف نموده و ماموران توانستند آن خودرو را نیز کشف نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در پایان با اعلام اینکه از این فرد ۵ کارت سوخت، ۲ عابر بانک، ۳ کارت خودرو ، یک جلد شناسنامه، یک جلد دفترچه درمانی و کارت ملی مسروقه بدست آمده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از این فرد جهت رسیدن به
حقایق بیشتر ادامه دارد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار