در برنامه‌ «یک فیلم یک سلام»؛

«چمن ماه»: بهتر است فیلم خوب دیدن را شروع کنیم / «غزالی»: خیلی صبر کردم تا در چنین کار آبرومندی بازی کنم

عوامل فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در نشست «یک فیلم یک سلام» از این فیلم به عنوان یک اثر خاص یاد کردند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، نشست مطبوعاتی فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» با حضور «هومن سیدی» کارگردان این فیلم، «جواد نوروزبیگی» تهیه کننده، «عباس غزالی» و «چکامه چمن ماه» بازیگران این فیلم برگزار شد.

«سیدی» کارگردان فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» گفت: وقتی یک کارگردان مجموعه آثاری را می‌سازد با وجود اینکه آثار به هم ارتباطی ندارند اما به دلیل اینکه یک نفر آنها را ساخته به هم شباهت‌هایی دارند. با رفاقتی که با سیامک صفری بازیگر این فیلم داشتم،‌ می‌دانستیم که قرار است چه کار کنیم، نکته قابل تأمل این است که من قبل از صحبت کردن با تهیه کننده یک سال قبل قول بازی در این فیلم را از صفری گرفته بودم. هر چند که او این کار را جدی نمی‌گرفت.

سیدی عنوان کرد: به علت اینکه سیامک صفری چهره شناخته شده نبود و گیشه نداشت راضی کردن تهیه کننده سخت بود، اما جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم مشکلی با این موضوع نداشت و تهیه کنندگی این فیلم را پذیرفت.

«جواد نوروز بیگی» تهیه کننده فیلم اعترافات ذهن خطرناک من با تشکر از کسانی که این برنامه را تدارک دیده اند گفت: با صحبت‌هایی که با هومن سیدی داشتیم می دانستیم که قرار است با هم کار مشترک انجام دهیم اما این اتفاق یک دفعه شکل گرفت و اتفاقی شد و من از این موضوع خوشحالم. با وجود وضعیتی که بر جشنواره فجر حکم‌فرماست و خیلی از فیلم‌سازان و تهیه‌کنندگان می دانند که ممکن است این فیلم دیده نشود اما ما این کار را انجام دادیم.

در ادامه «عباس غزالی» بازیگر این فیلم گفت: در این چند سال خیلی صبر کردم تا در یک اثر آبرومند که ارزش مخاطب را داشته باشد بازی کنم، این اتفاق خیلی خوشایند بود و خدا را بابت آن شاکرم؛ از هومن سیدی و  جواد نوروزبیگی تشکر می‌کنم که در این فیلم من را برای بازیگری انتخاب کردند. جای سیامک صفری و نگار جواهریان در اینجا خالی است.  



غزالی اظهار داشت: فیلم‌برداری این فیلم برای من درس و دانشگاه بزرگی بود و من از این فرصت خوب استفاده کردم. سیدی به تمام لحظات اشراف و تسلط دارد. چون قبلا هم با سیدی همکاری داشتم و بابت این به خودم افتخار می‌کنم با دیدن فیلمنامه و اطلاع از اینکه قرار است هومن سیدی کارگردان باشد با اشتیاق پیشنهاد را پذیرفتم و برای همه عوامل فیلم آرزوی موفقیت در جشنواره را دارم.

غزالی در پایان گفت: این فیلم با سکانس وحشتناک شروع و به پایان رسید و سکانس‌های عجیب و غریب را در خود داشت، اصلا مبالغه نیست که بگویم این فیلم بسیار خوب است که از دیدنش پشیمان نمی شویم.

«چکامه چمن‌‌ماه» دیگر بازیگر این فیلم گفت: به نظر من تماشای این فیلم رده بندی سنی ندارد و برای هر کسی دیدن آن واجب است، چون حرف‌های مهمی در این فیلم زده شده است. به نظر من بهتر است با تماشای این فیلم ، فیلم خوب دیدن را شروع کنیم. در طول ساخت فیلم با مشورت آقای سیدی به ایفای نقش پرداختیم و  تحت نظر وی و راهنمایی‌هایش این کار را انجام دادیم. پس از دیدن تصاویری از پشت صحنه فیلم به دعوت جواد نوروزبیگی از پیام اسکندری طراح پوستر برای رونمایی از پوستر دعوت شد.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار