آویشن می‌تواند باعث سقط جنین شود

در اینجا میخواهیم ادویهای به شما معرفی کنیم که بسیار پرخاصیت و مفید است، اما زنان باردار از مصرف آن باید به شدت پرهیر کنند، چرا که باعث سقط جنین میشود؛ این گیاه دارویی آویشن است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، توصیه متخصصان به زنان باردار یا زنانی که تصمیم دارند بچه‌دار شوند، این است که به طور جدی از مصرف آویشن پرهیز کنند .
 توصیه پزشکان این است که این گیاه به تولد نوزاد ناقص یا سقط جنین منجرمیشود.  
آویشن گیاهی كوهستانی و معطر است كه تنوع زیادی دارد.این گیاه در كشور ما معمولاً به صورت خشك شده و پودر مورد استفاده قرار می‌‌گیرد ولی دركشورهای دیگر علاوه بر پودر آن، نوع تازه‌اش را نیز در غذا مصرف می‌كنند زیرا آویشن تازه عطر و بوی بیشتری نسبت به نوع خشك آن دارد.
 آویشن برای تقویت اعصاب، درمان افسردگی، خستگی و بی‌خوابی مفید است و باعث كاهش فشارخون و چربی خون می‌شود. آویشن خاصیت ضد میكروبی، ضد قارچی، ضد انگلی، ضد التهاب، ضد احتقان، ضد زخم‌های داخلی، ضد آلزایمر و قابض دارد. مصرف آویشن به صورت جوشانده برای رفع تنگی نفس، برونشیت، سرفه، نفخ شكم ، سوءهاضمه، آسم ، سیاه‌سرفه، سرگیجه، سردرد و زكام توصیه می‌شود، برای این منظور 10 گرم آویشن را در یك لیتر آب ریخته و جوشانده آن در طول روز مصرف شود./ انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار