كارگاه تخصصي فيلم‌نامه‌نويسي در كرمان برگزار مي‌شود

كارگاه تخصصي فيلم‌نامه‌نويسي از ايده تا فيلم‌نامه با حضور رهبر قنبري در انجمن سينماي جوانان ايران، دفتر كرمان برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران؛ در اين كارگاه فيلم‌نامه‌نويسي سه‌روزه كه از تاريخ 25 الي 27 دي‌ماه و به مدت 16 الي 20 ساعت برگزار خواهد شد هنرجويان دوره فيلم‌سازي دفتر كرمان از مجموعه مس سرچشمه كارگاه‌هاي آن بازديد خواهند كرد.
 
بنابراين گزارش رهبر قنبري از فيلم‌سازان باسابقه كشور با ارائه سرفصل‌هايي چون تئوري‌هاي نظري فيلم‌نامه‌نويسي، آموزش شيوه عملي نگاه كردن به سوژه، شيوه‌هاي ارزش‌گذاري در ارتباطات اجتماعي و بررسي انواع روش‌هاي شخصيت‌پردازي، فرم‌ها و مراحل روايت‌هاي داستان در سينماي داستاني و مستند به آموزش هنرجويان حاضر در اين كارگاه تخصصي خواهد پرداخت.
 
در اين كارگاه كه تاكنون در شهرهاي مختلفي چون اروميه، مشهد، سنندج و ... برگزار شده است، هنرجويان در پايان هر روز با ارائه ايده‌هاي اوليه خود و بحث بر روي آن‌ها درنهايت امكان نگارش فيلم‌نامه از روي ايده و بهترين روش براي نگارش فيلم‌نامه خود را موردبررسي قرار مي‌دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار