اجرای ویژه هنرمندان نمایش " رزمایش عاشقانه"

نمایش «رزمایش عاشقانه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ترابی ،28 دی ماه ویژه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از نمایش رزمایش عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی  مسعود ترابی ،28 دی ماه ویژه هنرمندان به روی صحنه خواهد رفت.

مسعود ترابی، مونا رضایی، سارنگ بهمنی، نازنین صبری، سجاد بابایی، آیدا جعفری، کامبیز نیک آمیز، پریسا سلمانی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین  امیر شکوئی(تهیه کننده) میترا یکتا فرد(دستیار کارگردان و برنامه ریز ) امیر شکوئی(طراح صحنه و لباس ) حامد عنایتی(طراح نور و صدا) علیرضا آزادکیا(عکاس) گوران (گروه موسیقی) محمد فیروز بخت (سرپرست  ) محمد عبدالوند، روح الله جوهریان، ایمان امیری، محمد فیروز بخت (نوازندگان و آواز ) و محمد حق جو "ارنیکا تئاتر" به عنوان مدیر روابط عمومی با این گروه همکاری می کنند.
 
خلاصه داستان:

نمایش 4 اپیزودی رزمایش عاشقانه که با همراهی گروه موسیقی سنتی نغمه عشاق در ژانر درام، کمدی به مدت 16 شب میهمان چشمان شما خواهد بود. رزمایش عاشقانه ، جلوه ای است از عشق که در آینه ی ذات هر انسان به گونه ای رخ می نماید و . . . .  
 
تلفن رزرو : 09198126431،09195562142  جهت ارتباط با گروه و عضویت در باشگاه تماشاگران نظرات و انتقادات خود را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره 10008617 ارسال نمائید.

نشانی: میدان هفت تیر، ابتدای خردمند جنوبی، نبش یگانه، پلاک 48 ، موسسه هنر و اندیشه


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار