سفیر ایران در بیروت در سخنانی گفت که ایران امروز تبدیل به کشوری هسته ای شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از پایگاه خبری العهد، سفیر ایران در بیروت در جلسه افتتاحیه سلسله دروس فرهنگی با عنوان "ولی احیا کننده" که با حضور "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله گفت که ایران تبدیل به کشوری هسته ای شده است.

محمد فتحعلی" سفیر ایران در بیروت در این باره گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق انقلاب مبارک خود با پافشاری ملت ایران بر استقلال و تکیه بر نظام ولایت فقیه ،که از اصول و پایه هایی است که سبب گردیده تا جمهوری اسلامی از پله های ترقی و پیشرفت در زمینه های گسترده علمی بالا برود، توانست دستاوردهای شگفت آوری را در سطوح علمی و تکنولوژی،  به دست بیاورد..

وی در ادامه گفت: ایران امروز کشوری هسته‌ای شده است که هواپیما و کشتی می‌سازد و بیشتر سلاح های ایران با تخصص و امکانات ایرانی ساخته شده است و بیشتر دستگاه های برقی، ماشین‌ها، خودرو ها، قطارها و واگن های مترو و تمامی آنچه که در ایران است روی آن نوشته شده "ساخت ایران". و همه اینها علاوه بر دستاوردهای پزشکی و ساخت دارو و کاشت سلول و نانو تکنولوژی و پیشرفت در زمینه شیمی و برخی شاخه های تحقیقات ژنتیکی است

وی اضافه کرد: دستاوردهای ایران به بحث فضانوردی رسیده و ایران از سال 2000 اقدام به پرتاب 9 ماهواره به فضا کرده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار