پیروانی:

نتایج در بازیهای دوستانه مد نظرمان نیست

سرمربی تیم ملی جوانان پس از بازگشت از قطر، درباره وضعیت بازیکنان زیر 19 سال به نکاتی اشاره کرد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با توجه به برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال از گذشته درباره حضور در قطر داشت به این کشور سفر کردیم و دو دیدار بسیار خوب از لحاظ فنی انجام شد. به دلیل مصدومیتی که پیش از اعزام به قطر گریبان دو بازیکن تیم ملی را گرفت با 13 ملی پوش وارد دوحه شدیم.
وی درباره دیدار اول مقابل قطر گفت: با تمام پتانسیل خود در این دیدار حضور داشتیم اما به دلیل حضور محدود بازیکنان نتوانستیم تعویضی داشته باشیم و بازی پرفشاری را شاهد بودیم. در این دیدار که پایاپای بود بازیکنان با تمام پتانسیل خود به میدان رفتند و در نهایت پیروزی را از آن خود کردند.
 سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار برابر دانمارک گفت: ما دو روز پشت سر هم بازی داشتیم و قطر یک روز درمیان. برنامه ریزی که از سوی این فدراسیون صورت گرفت اصلا عادلانه نبود. بازیکنان علاوه بر اینکه بازی پر فشار مقابل قطر را پشت سر گذاشته بودند، باید به مصاف تیم دانمارک می رفتند. در این بازی ما نتوانستیم حتی یک تعویض داشته باشیم. حتی تا 10 دقیقه پایانی بازی، یک بر صفر پیروز بودیم اما با تعویض هایی که این تیم انجام داد و بازیکنان تازه نفس وارد زمین مسابقه شدند، بازی را دو بر یک واگذار کردیم. یک پنالتی که کاملا مشکوک بود و معتقدم اصلا پنالتی نبود و یک گل که دروازه بان ایران دریافت کرد و دانمارک پیروز میدان شد.
 پیروانی در ادامه گفت: امکاناتی که در اختیار تیم ملی جوانان ایران در قطر گذاشته بودند بسیار مطلوب بود و میزبانی خوبی داشتند. برای ما نتایج در تورنمنت ها و یا بازیهای دوستانه مهم نیست و حضور در مسابقات این چنینی به ما کمک می کند تا بازیکنان را محک بزنیم و شناخت دقیق تری از وضعیت ملی پوشان زیر 19 سال داشته باشیم. 
وی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی زیر 19 سال در پایان افزود: تا دو ماه آینده مرتبا بازیکنان را زیر نظر داشته و به اردو دعوت می کنیم تا برترین ها را انتخاب و تمرینات جدی این تیم را آغاز کنیم. بر همین اساس اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان از هفتم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود تا بازیکنان منتخب را زیر نظر داشته و ترکیب کاملی را برای بازیهای آسیایی انتخاب کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.