حمله هوایی اسرائیل به جولان/

استقرار سامانه گنبد آهنين در مرز لبنان/ حزب‌ الله: مقاومت پاسخ تجاوز اسرائیل را خواهد داد/ ادعای کشته شدن شش ایران+ تصاویر

حزب الله لبنان در سوریه عصر روز گذشته هدف حمله موشکی رژیم اسرائیل قرار گرفت که در این حادثه چند تن از مبارزان مقاومت به شهادت رسیدند.



***استقرار سامانه موشکی گنبد آهنين اسرائیل در مرز با لبنان
 شبکه تلویزیونی الجزیره  گزارش داد ارتش اسرائیل سامانه موشکی گنبد آهنین را در مرز با لبنان مستقر کرده است.

***پیام «سید عمار حکیم» به «سید حسن نصرالله» در حمایت از حزب الله
شبکه الفرات گزارش داد؛ «سید عمار حکیم» روز دوشنبه در پیامی به «سید حسن نصرالله» تجاوز اسرائیل به منطقه «القنیطره» که به شهادت چند تن از اعضای حزب الله انجامید را وجه دیگری از تروریسم و دلیل ضعف رژیم صهیونیستی در مقابله با مبارزان مقاومت اسلامی دانست.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ابراز اطمینان کرد که این اقدام وحشیانه اراده و مقاومت مردان مقاومت اسلامی و همچنی عزم این افراد را برای شکست نقشه تقسیم و سلطه تضعیف نخواهد کرد.
وی با اعلام حمایت و همبستگی مجلس اعلای اسلامی عراق با حزب الله لبنان، از خداوند منان برای خانواده شهدا صبر مسئلت کرد.

***ارتش رژیم صهیونیستی مرزهای مشترک با لبنان را منطقه نظامی اعلام کرد
خبرگزاری آناتولی گزارش داد ارتش اسرائیل مرزهای مشترک با اسرائیل را منطقه نظامی اعلام کرد.
براساس گزارش آناتولی ارتش اسرائیل مانع نزدیک شدن کشاورزان به این منطقه شده است.
سخنگوی سازمان ملل ساعتی پیش در سخنانی گفت: حملات هوایی در جولان نقض توافق‎نامه توقف درگیری بین سوریه و اسرائیل است.
در همین حال شبکه المیادین گزارش داد سازمان ملل سرهنگ «پورنا چاندرا» از نپال را به عنوان فرمانده جدید نیروهای حافظ صلح در بلندی‎های جولان تعیین کرد.

***سازمان ملل: حملات هوایی در جولان ناقض توافق‎نامه آتش‎بس بین سوریه و اسرائیل است/تعیین فرمانده جدید «آندوف» در بلندی‎های جولان
سخنگوی سازمان ملل در سخنانی گفت: حملات هوایی در جولان نقض توافق‎نامه توقف درگیری بین سوریه و اسرائیل است.
در همین حال شبکه المیادین گزارش داد سازمان ملل سرهنگ «پورنا چاندرا» از نپال را به عنوان فرمانده جدید نیروهای حافظ صلح در بلندی‎های جولان تعیین کرد.
وی جانشین «سینگ سانگهای» هندی شد.
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (UNDOF) بر اساس قطعنامه 350  شورای امنیت سازمان ملل مورخ 31 مه 1974 تأسیس شده است. این نهاد بین‌المللی به منظور نگهداری از آتش‎بس بین اسرائیل و سوریه در بلندی‎های جولان ایجاد شد.

*** پیکر شهید «جهاد مغنیه» به منطقه «روضه الحوراء» انتقال یافت
پایگاه خبری العهد از انتقال پیکر شهید جهاد مغنیه به منطقه روضه الحوراء زینب(س) لبنان خبر داد.  
پیکر شهید «جهاد مغنیه» به منطقه «روضه الحوراء زینب(س)» در «الغبیری» لبنان انتقال یافت.

*** حزب‌ الله: مقاومت پاسخ تجاوز اسرائیل را خواهد داد
عضو شورای سیاسی حزب الله در سخنانی تاکید کرد مقاومت پاسخ تجاوز اسرائیل را خواهد داد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «محمود قماطی» روز دوشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: مقاومت در زمان و مکان مناسب پاسخ تجاوز اسرائیل را خواهد داد.
پیش از این روزنامه السفیر به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب الله اعلام کرد که پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی حتمی است، اما این مسأله زمان مناسب خود را برای تعیین گام‌های آینده می‌طلبد.
این روزنامه می نویسد: سؤال بدیهی و واضح این است که مقاومت چگونه به این مسأله پاسخ خواهد داد.
این روزنامه سپس به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب الله لبنان می نویسد: پاسخ به تجاوز اسرائیل حتمی است؛ اما حزب الله سردرگم و منفعلانه عمل نمی کند بلکه زمانی را که برای تعیین گام بعدی مناسب است با آرامش و قاطعیت انتخاب خواهد کرد.
محافل نزدیک به حزب الله همچنین گفتند: اگر مقاومت به شهادت یکی از نیروهایش در عدلون با عملیاتی منحصر به فردی در شبعا پاسخ گفت، از این رو هدف گرفتن شش تن از نیروهایش در قنیطره سبب پاسخی محکم و غیر متناسب در مقایسه با حجم حمله صورت گرفته را سبب خواهد شد؛ اما بهتر است که این مسأله باعث جنگی همه جانبه نگردد؛ البته حزب الله آماده بدترین سناریوها در صورتی که اسرائیل اقدامی بی پروا کند، می‌باشد.

***  «ابو علی طباطبایی» در سلامتی کامل به سر می‌برد
شبکه ام‌تی‌وی لبنان به نقل از یک منبع نزدیک به حزب الله اعلام کرد فرمانده ابو علی طباطبایی در سلامتی کامل به سر برده و شهید نشده است.

***  مقتدا صدر: شهادت شیربچه مقاومت آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی است
مقتدا صدر ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی و ارتش آن باشد.
رئیس جریان صدر در واکنش به شهادت فرزند شهید «عماد مغنیه» ابراز امیدواری کرد که شهادت شیربچه مقاومت لبنان آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی و ارتش آن باشد.

 مقتدا صدر رئیس جریان صدر با صدور بیانیه‌ای با اشاره به شهادت جهاد مغنیه پسر حاج عماد مغنیه، گفت: ما خبر شهادت شیربچه مقاومت اسلامی در لبنان را با اندوه فراوان، عزت و افتخار دریافت کردیم. شهید قهرمان جهاد، فرزند مایه افتخار مقاومت یعنی حاج «رضوان» (رضوان الله تعالی علیهما) است. وی با این شهادت راه جهاد علیه دشمن اسرائیلی را برای یارانش روشن خواهد کرد همان‌گونه که پدرش به منزله مشعلی برای تمام نیروهای مقاومت بود.

در بیانیه مقتدا صدر آمده است : امیدوارم که این خونهای پاک، آغازی بر زوال دولت شر و ظلم مطلق یعنی اسرائیل نفرت‌انگیز و ارتش ظالم آن باشد و از خداوند بزرگ می‌خواهم که لبنان را در امن و امان نگه دارد.

***  ادعای کشته شدن شش ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به جولان
الحدث مدعی شد: یک منبع نزدیک به حزب الله لبنان اعلام کرد شش ایرانی هم در حمله هوایی اسرائیل به جولان کشته شدند.


*** چه کسانی طرح ترور "جهاد مغنیه" را برنامه‌ریزی و اجرا کردند؟
تحلیلگران صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم ترور "جهاد مغنیه" فرزند شهید عماد مغنیه از فرمانده‌های حزب الله، از سوی شخص"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است.
به ادعای این تحلیلگران، این فرمان پس از آن صادر شد که سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی"آمان" مدعی شده بود که "جهاد مغنیه" بر فرماندهی نیروهای حزب الله که در بخش غیر اشغالی بلندی های جولان سوریه مستقر هستند، نظارت دارد.
طبق اعلام این تحلیلگران، در نتیجه "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد این حمله و ترور "مغنیه" را به نتانیاهو می‌دهد و به وی می‌گوید که "جهاد مغنیه" مسئول انفجارهای چند هفته گذشته در نزدیکی مرزهای رژیم صهیونیستی بوده است.
همچنین طبق اعلام تحلیلگران صهیونیست، نتانیاهو ترور "جهاد مغنیه" را در این برهه زمانی یک نوع موفقیت برای تحکیم جایگاه خود همزمان با انتخابات این رژیم قلمداد می‌کند.


***  پیکر شهید" جهاد مغنیه" امروز تشییع خواهد شد
پیکر شهید جهاد مغنیه که در حمله متجاوزانه روز یکشنبه بالگردهای رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به شهادت رسید امروز تشییع خواهد شد. 


***  النهار: همه در انتظار پاسخ مفصل حزب‌الله به تجاوز اخير اسرائيل هستند
پایگاه اینترنتی روزنامه النهار لبنان در گزارشی نوشت، همه نیروهای حزب الله منتظر بیانیه مفصل مسئولان این حزب در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی و حمله هوایی به منطقه القنیطره هستند.  
حزب الله لبنان تا به حال  از اظهار نظر آشکار درباره پیامدهای حمله هوایی رژیم صهیونیستی که تعدادی از نیروهای این حزب را در سوریه هدف قرار داد خودداری کرده اند.  
برخی منابع نزدیک به حزب الله به روزنامه النهار تصریح کردند: اکنون زمان سخن نیست. آنها همچنین این حملات هوایی را به منزله دخالت آشکار اسرائیل در بحران سوریه دانستند.

*** منابع نزدیک به حزب الله: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی حتمی است
روزنامه السفیر به نقل از منابع نزدیک به حزب الله اعلام کرد که پاسخ به تجاوز و حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی حتمی است.
روزنامه السفیر می نویسد: سؤال بدیهی و واضح این است که مقاومت چگونه به این مسأله پاسخ خواهد داد.  این روزنامه سپس به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب الله لبنان می نویسد:" پاسخ به تجاوز اسرائیل حتمی است؛ اما حزب الله سردرگم و منفعلانه عمل نمی کند بلکه زمانی را که برای تعیین گام بعدی مناسب است با آرامش و قاطعیت انتخاب خواهد کرد".


***  زمان ترور "مغنیه" با انتخابات اسرائیل ارتباط دارد
یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به طور ضمنی تاکید کرد حمله هوایی این رژیم به منطقه جولان سوریه به انتخابات پارلمانی این رژیم ارتباط دارد.  
ژنرال "یوآف گالانت" یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل تاکید کرد زمان حمله اسرائیل به منطقه القنیطره سوریه که باعث شهادت شماری از فرماندهان حزب الله از جمله جهاد مغنیه شد به انتخابات اسرائیل ارتباط دارد.  
گالانت در گفتگو با شبکه دوم اسرائیل افزود: با توجه به حوادث گذشته می توان گفت گاهی اوقات حوادث در شرایطی رخ می دهد که نمی توان ارتباط آن را با انتخابات نفی کرد. 


***  مقام صهيونيست: حزب الله به حمله جولان پاسخ می‌دهد
"عاموس یادلین" رئیس شاخه اطلاعات نظامی اسرائیل تاکید کرد حزب الله به حمله هوایی این رژیم به منطقه جولان سوریه پاسخ خواهد داد.



***  واکنش‌ها به حمله رژیم صهیونیستی 
حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به نیروهای مقاومت حزب الله در منطقه "قنیطره" جولان سوریه و شهادت چند تن از نیرو های مقاومت، واکنش هایی را در پی داشت.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شاخه نظامی آن « گردان شهید ابو علی مصطفی» شهادت نیروهای حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.

حماس حمله اخیر رژیم صهیونیستی در قنیطره را محکوم کرد و آن را در راستای اقدامات بر هم زننده امنیت منطقه و جبران شکست خود در غزه دانست.

خالد الازبط سخنگوی رسمی گردان ناصر صلاح الدین (غزه) در گفتگو با شبکه المیادین گفت: خون های پاکی که یکشنبه در قنیطره بر زمین ریخت نشان داد که محور مقاومت متحد و یکپارچه است و پیروزی ما نزدیک خواهد بود. دشمن می خواهد با این جنایت نیروی محور مقاومت و نتایج سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان  را در مورد ارتباط تنگاتنگ مقاومت در فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران و سوریه  امتحان کند. اکنون دشمن در ترس به سر می برد زیرا در ضعیف ترین حالات نظامی و اطلاعاتی قرار دارد. ما در نوار غزه مشاهده کردیم که صهیونیست ها تا چه حد ترسو هستند. دشمن صهیونیست چیزی جز زور سلاح نمی فهمد و به همین علت از مقاومت لبنان می خواهیم که پاسخ محکمی به این رژیم بدهد و ما می دانیم که حزب الله سنجیده عمل خواهد کرد و پاسخ مناسبی  در نظر خواهد گرفت.

*** سکوت اسرائیل در قبال هدف قرار دادن برخی اعضای حزب الله
خبرنگار نظامی رادیو رژیم صهیونیستی گفت خبرهای مربوط به هدف قرار دادن برخی اعضای حزب الله، تایید نشده است.  به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، ایال علیما، خبرنگار نظامی رادیو اسراییل، در گفتگو با این شبکه گفت خبرهای مربوط به هدف قرار گرفتن برخی اعضای حزب الله توسط اسراییل، تایید نشده است.   به گفته وی سخنگوی نظامی اسراییل نیز از اظهار نظر در این خصوص خودداری و تاکید می کند، ارتش اسراییل درباره خبرهایی که منبع آنها رسانه ها و خبرگزاری های بیگانه است، اظهار نظر نمی‌کند. 



***گردان ناصر صلاح الدين خواستار پاسخ کوبنده حزب الله به رژيم صهيونيستی 
خالد الازبط سخنگوی رسمی گردان ناصر صلاح الدین (غزه) در گفتگو با شبکه المیادین گفت: خون های پاکی که یکشنبه در قنیطره بر زمین ریخت نشان داد که محور مقاومت متحد و یکپارچه است و پیروزی ما نزدیک خواهد بود. دشمن می خواهد با این جنایت نیروی محور مقاومت و نتایج سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را در مورد ارتباط تنگاتنگ مقاومت در فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران و سوریه امتحان کند. اکنون دشمن در ترس به سر می برد زیرا در ضعیف ترین حالات نظامی و اطلاعاتی قرار دارد. ما در نوار غزه مشاهده کردیم که صهیونیست ها تا چه حد ترسو هستند. دشمن صهیونیست چیزی جز زور سلاح نمی فهمد و به همین علت از مقاومت لبنان می خواهیم که پاسخ محکمی به این رژیم بدهد و ما می دانیم که حزب الله سنجیده عمل خواهد کرد و پاسخ مناسبی در نظر خواهد گرفت.


***تحليلگر سوری گفت بين اسرائيل و آمريکا بر سر حمله به اعضای حزب الله هماهنگی است/ تحليلگر لبنانی:رژيم صهيونيستی نمي تواند پای ايران را به بازيهای بچگانه بکشد

محی الدین محمد نویسنده و تحلیلگر سیاسی در دمشق گفت: بین اسرائیل و آمریکا و همپیمانان تروریسم در منطقه بر سر حمله به اعضای حزب الله هماهنگی بوده است.وفیق ابراهیم نویسنده و تحلیلگر سیاسی در بیروت نیز در مصاحبه با این شبکه گفت رژیم صهیونیستی نمی تواند پای ایران را به بازیهای بچگانه خود بکشد.


***شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به 10 تن رسید
یک پایگاه صهیونیستی از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه خبر داد.


بر اساس بیانیه حزب الله لبنان، اسامی شهدای لبنانی از این قرار است:

1ـ شهید فرمانده محمد احمد عیسى "ابو عیسى"
متولد: عربصالیم 1972 م / متأهل / 4 فرزند
2ـ شهید جهاد عماد مغنیه "جواد"
متولد: طیردبا 1989 م / مجرد
3ـ شهید عباس ابراهیم حجازی " سید عباس"
متولد: الغازیه 1979 م / متأهل / 4 فرزند
4ـ شهید محمد علی حسن ابو الحسن "كاظم"
متولد: عین قانا 1985 م / مجرد
5ـ شهید غازی علی ضاوی "دانیال"
متولد: الخیام 1988 م / متأهل / یک پسر
6ـ شهید علی حسن ابراهیم "ایهاب"
متولد: یحمر الشقیف 1993 م / مجرد 

حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند. 


***وزير اطلاع رسانی سوريه گفت آنچه در جولان رخ داد تجاوز آشکار رژيم صهيونيستی است 
وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با شبکه المنار گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مسئله عجیبی نیست بلکه راه و رسم این رژیم از زمان تاسیس بر تجاوز و تعرض بنا شده است. عمران الزعبی افزود: این اقدام نشان داد رژیم صهیونیستی تا چه میزان با گروههای مسلح از جمله جبهه النصره که در لیست گروههای تروریستی قرار دارد در سوریه همکاری می کند.  وی گفت: اسراییل باید بداند هزینه ثبات در منطقه بسیار کمتر از هزینه ایجاد ناامنی و بر هم زدن اوضاع است و سازمان ملل متحد باید به طور جدی طبق توافقنامه ها و قطعنامه های قانونی مربوط به کنترل جولان با این رژیم رفتار کند. 
وی تاکید کرد:  جبهه مقاومت متحد و یکپارچه است و هر آسیب به هر یک از اعضای آن آسیب به دیگران محسوب می شود. اسراییل، احمق است و همه جنگهایش را از روی حماقت آغاز کرده است و بر اساس توسعه طلبی و نژادپرستی اقدام می کند. 
سلاح مقاومت همیشه به سوی اسراییل نشانه رفته است و ادعاهایی که برخی از اعضای حماس در این خصوص در اردوگاه یرموک دارند دروغ است. آنها بر اساس طرح های اخوان المسلمین با نظام سوریه می جنگند و ادعا می کنند بخشی از مقاومت هستند و این در حالی است که به محور مقاومت ضربه می زنند و می خواهند ارتش سوریه را از هدف اصلی خود دور کنند. حملات به ارتش های لبنان و عراق هم در همین راستا صورت می گیرد. ارتش های عرب منطقه خلیج فارس هیچگاه مورد هجمه قرار نمی گیرند زیرا آرمان آنها فلسطین و مقابله با اسراییل نیست.
الزعبی افزود: برخی رسانه های عرب از زمان اعلام حمله اسراییل به سوریه بصورت غیر مستقیم خشنودی خود را اعلام کرده اند اما آیا می توان این رسانه ها را اسلامی یا عربی نامید؟
وی در ادامه گفت: اسراییل جزئی از تروریسم است و هر زمان احساس شکست می کند دست به تعرض و تجاوز می زند.



***العالم:ارتش لبنان تلاش افراد مسلح را برای نفوذ به جردود عرسال دفع کرد 
شبکه العالم در خبری فوری گزارش داد :ارتش لبنان تلاش افراد مسلح را برای نفوذ به وادی حمید در جردود عرسال دفع کرد که بر اثر آن سه نفر از افراد مسلح زخمی شدند.



***المنار: اوضاع در جنوب لبنان عادی است
خبرنگار شبکه المنار در جنوب لبنان گفت: اوضاع در جنوب لبنان عادی است و هواپیماهای رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان دیده نشده اند و پرواز آنها به آسمان فلسطین اشغالی محدود است.  وی افزود: فقط پروازها بر فراز مزارع اشغالی شبعا مشاهده شده است.


*** هدف اصلی حمله اسرائیل به قنیطره سوریه «الطباطبایی» بود
کانال 10رژیم اسرائیل در گزارشی مدعی شد ابوعلی طباطبایی یکی از فرماندهان نظامی حزب الله علیه اسرائیل و از مسئولان آفندی حزب الله هدف اصلی اسرائیل در حمله به خاک سوریه بوده است.در تحولی دیگر رسانه های محلی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی ، اعلام کردند روزهای خوش اسرائیل در جبهه شمال فلسطین اشغالی به پایان رسیده است.شهرک نشینان صهیونیست در الجلیل و جولان اشغالی در هراس از بیم حملات تلافی جویانه حزب الله در وحشت و ترس به سر می برند.‎


***افزایش آمار شهدای حزب الله به 9 نفر 
دیلی استار انگلستان : دو فرمانده حزب الله "جهاد مغنیه و ابوعیسی "به همراه 7 نفر دیگر از نیروهای حزب الله در سوریه به شهادت رسیده اند.‎

***افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه های رژیم صهیونیستی
اسرائیل نیوز گزارش داده است که کابینه ائتلافی نتانیاهو در دستوری به سفارتخانه های اسرائیل در سراسر جهان ، خواستار افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه ها شده است و تاکید کرده است که سطح تدابیر امنیتی را افزایش دهند و در حال آماده باش به سر ببرند.‎


***تحرکات غیرعادی صهیونیستها در مرز لبنان
خبرنگار شبکه العالم شامگاه یکشنبه تأکید کرد، نیروهای رژیم اشغالگر تحرکاتی غیرعادی را در مواضع خود نزدیک مناطق آزاد شده، و در طول جبهه مزارع شبعای اشغالی آغاز کرده اند.
خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را بر فراز مزارع شبعا و جولان اشغالی افزایش داده است.
در مقابل نیروهای ارتش لبنان نیز در طول مناطق مرزی این کشور با فلسطین اشغالی، به حالت آماده باش در آمدند. نیروهای سازمان ملل نیز اوضاع را زیر نظر دارند.
حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

***تحليلگر لبنانی هدف رژيم صهيونيستی را کشاندن پای حزب الله در جنگ دانست
شبکه العالم گزارش داد وفیق ابراهیم نویسنده و تحلیلگر سیاسی در بیروت گفت هدف رژیم صهیونیستی کشاندن پای حزب الله در جنگ است.


***اعلام وضعیت آماده باش در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی‎
العربیه اعلام کرد، وضعیت آماده باش درمرزهای لبنان و فلسطین اشغالی‎ اعلام شده است.‎

***رئیس حزب التوحید عربی لبنان؛اسرائیل و سرانش تاوان سنگینی را خواهند پرداخت
«وئام وهاب» رئیس حزب التوحید عربی در پیامی اعلام کرد: اسرائیل امروز حماقت بزرگی در «القنیطره» مرتکب شد.
وی تاکید کرد: اسرائیل و سرانش تاوان سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

***تلویزیون سوریه: در حمله موشکی اسرائیل 6 نفر شهید و 1 کودک مجروح شدند
تلویزیون سوریه گزارش داد در جریان پرتاب موشک از سوی بالگرد نظامی اسرائیل به سمت منطقه "مزارع الامل" در ریف القنیطره دست‎کم شش نفر شهید و یک کودک مجروح شدند.

***منابع صهيونيستی هدف ازعمليات قنيطره را ترور يکی از فرماندهان حزب الله اعلام کردند
منابع صهیونیستی اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم قنیطره قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.
شبکه المنار گزارش داد: حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد زمانی که گروهی از رزمندگان این جنبش در مزرعه الامل واقع در قنیطره سوریه در حال بررسی میدانی منطقه بودند مورد هجوم حملات موشکی بالگردهای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که در اثر آن شماری از این رزمندگان به شهادت رسیدند.
در همین حال کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسراییلی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در پشت این هجوم قرار داشته است. 
آلون بن دیوید تحلیلگر صهیونیست در مصاحبه با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: هدف از این هجوم کشتن یکی از مسئولان حزب الله بود. این عملیات حادثه ای بی نظیر بود و در حالی رخ داد که حزب الله سال گذشته معادله جدیدی را در منطقه برقرار و عملا اعلام کرد که واکنش به هرگونه هجوم اسراییل را حق خود می داند.

***پرواز جنگنده های اسرائیلی در آسمان لبنان‎
 به نقل از العربیه ، جنگنده های رژیم غاصب قدس ، بر فراز مناطق مرزی لبنان در حال پرواز هستند.‎
این جنگنده ها در مناطق مرزی لبنان از جمله مزارع شبعا و کفر شوبا مشغول گشت زنی هستند.همچنین در واکنش به حمله اسرائیل به خاک سوریه ، نیروهای حزب الله در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی در حالت آماده باش هستند و حضور و تعداد این نیروها ، به شدت افزایش یافته است.‎
منابع خبری مدعی شده اند جنگنده های رژیم غاصب قدس ، بر فراز بلندی های اشغالی جولان در مرز سوریه در حال پرواز هستند.‎

***حزب الله ، پاسخ اسرائیل را در زمان و مکان مناسب خواهد داد‎
کانال 1 تلویزیون اسرائیل اعللام کرد که  حزب الله ، پاسخ اسرائیل را در زمان و مکان مناسب خواهد داد‎ و این حمله و تجاوز را بدون پاسخ رها نمی کند. حتی اگر این حمله در داخل سوریه رخ داده باشد. زیرا حزب الله در این حمله برخی از نیروهای ارزشمند خود را از دست داده است.‎
کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی  نیز اعلام کرد هنوز هیچ گونه گزارش رسمی در مورد حمله اسرائیل به سوریه و نوع سلاحهای بکار رفته شده در این حمله از طرف مقامات رسمی اعلام نشده است.‎
کانال 10 اسرائیل در گزارشی تاکید کرده است که حزب الله این حمله را بی پاسخ نخواهد گذاشت و در زمان مناسب انتقام فرماندهان خود را خواهد گرفت. رسانه های خبری محلی در اسرئیل مدعی شده اند که منابع امنیتی اسرائیلی به شهرک نشینان صهیونیست هشدار داده اند که هرچه سریعتر به پناهگاهها رفته و شهرک ها را تخلیه کنند. این شهرک های واقع در شمال فلسطین اشغالی از بیم حملات تلافی جویانه رزمندگان حزب الله در وحشت به سر می برند.‎
کانال 10 اسرائیل گزارش داده است که حزب الله دایره نبرد با اسرائیل را گسترش خواهد داد.شبکه خبری المیادین نیز مدعی شده است که نیروهای حزب الله در سوریه در حال بررسی نصب سامانه سکوی پرتاب موشک بوده اند که هدف حمله اسرائیل قرار گرفته اند.در تحولی دیگر در واکنش به شهادت فرزند شهید مغنیه ، شبکه المنار حزب الله ، مارش نظامی پخش کرد.‎

***مجاهدان حزب الله در سوریه امروز هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند
 حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان حزب الله در سوریه امروز هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای خبر هدف گرفتن نیروهایش را در سوریه و در منطقه قنیطره تایید کرده است.منابع خبری لبنانی به اسکای نیوز انگلستان گفته اند که در این حمله پنج تن از نیروهای حزب الله به شهادت رسیده اند.تعدادی از این شهدا ، از فرماندهان رده بالای حزب الله هستند.
 این نیروها در حال بازدید میدانی از شهرک الامل در منطقه قنیطریه سوریه واقع در جنوب این کشور بوده اند.  ‎

***شهادت پسر عماد مغنیه
این خبر حاکی است که جهاد عماد مغینه و محمد عیسی نیز در این حمله به شهادت رسیده اند.
جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه است.عماد مغنیه"حاج رضوان" از فرماندهان ارشد حزب الله بود.‎


شهید "جهاد مغنیه"


عکس شهید جهاد مغنیه با پدرش شهید عماد مغنیه، و همچنین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

شهید جهاد مغنیه در کنار سردار سلیمانی






***یک فرمانده ایرانی از حملات اسرائیل در سوریه جان سالم به در برد
رویترز مدعی شده بود در این حمله تعدادی ایرانی نیز حضور داشته اند و در اثر این حمله به شهادت رسیده اند.الجزیره قطر اما مدعی است که یکی از فرماندهان ارشد نظامی ایران ، از این حمله نجات یافته است .


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۲۱:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۴
*شهادتت مبارک برادر*
Iran (Islamic Republic of)
رهرو مغنیه
۱۰:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
من یک مغنیه ام.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
سلام بر پیامبر اعظم (ص)و درود به روان پاک شهیدان انان که پیرو خط امامند ودر راه اسلام جان خویش را فدا میکنند.مرگ بر اسراییل غاصب و امریکای ملعون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۱۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
4 ستون بنر تبلیغاتی در صفحه اول یک سایت خبری....

آفرین...

میگم میخواید کلا یه بیلبورد 1000 در 1000 هم به جای هدر قرار بدید...
نظرتون؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
farhad
۱۵:۲۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
امیدوارم سردار باغیرت ایرانی اقای سلیمانی قادر باشد که گروه داعش وتمام مزدوران صهیونیستی را سر جای خود بنشاند ماهم دعا میکنیم شما هم دعا گو باشید انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
به فضل خدا و به برکت خون همین شهدا به زودی زود اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهدشد.
Italy
هانی
۱۴:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خود جنایتکاران اسرائیل می دانستند که اگر این جوان بزرگ تر شود تبدیل به یک سید حسن نصرا.. دیگر می شود برای همین وحشت کردند و خیلی زود او را به شهادت رساندند.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۷:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۳
شهادت مبارک انشاء اله با آل عبا مشهور شوید
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال
۱۳:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۳
حزب الله ، سپاه ، و انقلاب جمهوری اسلامی ایران تا ظهور اقا سربلند و پیروز خواهند بود...
به کوری دشمنانش در داخل و خارج......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
ما هدفمان شهادت است، خوش به حال این برادرانمان که به آرزویشان رسیدند.
باید چنان درسی به اسرائیل کودک کش داده شود که دیگر همچین غلطهایی نکند، چنان زهر چشمی از اسرائیل بگیرید که برای دیگر جنایتکاران درس عبرت شود.
مرگ بر اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۰:۱۸ ۳۰ دی ۱۳۹۳
من هم يك جهاد مغنيه ام امر رهبر صادر شود خاك فلسطين را ازوجود ناپاك اسرائيل پاك ميكنيم انشاله
Iran (Islamic Republic of)
ذبيحي
۰۹:۴۷ ۳۰ دی ۱۳۹۳
اسراييل اي نكبت اماده نابودي باش تمام بدبختي هاي دنيا باني اش صهيونيست ها هستند .خدالعنتشان كند.
Japan
ابراهیم
۰۹:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۳
نصر من الله و فتح قریب به امید نابودی رژیم اشغالگر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
مجیدی
۰۹:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۳
حزب الله بیدار است اسراییل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۸:۳۱ ۳۰ دی ۱۳۹۳
شهادت شیربچه مقاومت آغازی برای زوال رژیم صهیونیستی است روحش شاد میلیونها جوان عاشق شهادت در انتظار رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی ام الفساد روی زمین هستیم جسم جان ناقابلمان فدای اسلام امام زمان ورهبر و مقتدایمان پیامبر رحمت و مهربانی ونایب برحقشان امام خامنه ای
-
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
ماهم عاشق ولایت وشهادتیم ان شاءا...
درود برحزب ا....
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۰۷:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
شهادت جهاد عماد مغنیه فرزند برومند و رشید حزب ا... را خدمت مقام معظم رهبری و سید حسن نصر ا... تبریک و تسلیت می گویم برادر شهیدم شهادت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۳
هر موقع که رهبری اجازه بدند پای ایران به این معرکه باز میشه و ان موقع قدرت پوشالی این غاصبان بر همه آشکار تر خواهد شد. انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
سید جلیل
۰۷:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
پیروزی زودتر اتفاق می افتد......انشالله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۳
منتظر پاسخ حزب الله هستیم ...
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۲:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۳
اسراییل اشغالگر به روزهای پایانی خود نزدیک میشود.درود بر حزب الله.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۱:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۳
به امید نابودی کامل تروریست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
واقعا باید یه درس حسابی به این اسرائیل داده بشه نمی شه که یه کشور پیزوری بیاد و هر غلطی که دلش خواست بکنه و هیچ کسی کاری به کارش نداشته باشه یه روز داعش رو تا دندون مسلح کنه و بندازه به جون مسلمونا و روز بعد به کشورهای اسلامی حمله هوایی کنه دو تا سجیل اطراف دیمونا منفجر بشه درس خیلی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
روح الله سلطانی
۰۰:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۳
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد.
United States of America
حامد جمالی
۲۳:۴۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
خون فقط با خون پاک میشود
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
موحدی نیا
۲۳:۱۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
نصر من الله وفتح القریب وبشر الصابرین
.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهادت مردان بزرگ مقاومت در مرزجولان ، اغازی است برای بیرون راندن اشغالگران صهیونیست . شهادت راه مردان بزرگ خداست که با خون آنان صهیونیزم دشمن بزرگ بشریت و شیطان مجسم به زباله دان تاریخ خواهد رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۰۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
روحش شاد و شهادتش مبارک
مرگ بر این ژریم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
جوانمرد
۲۳:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهیدسعیداست وشهادت سعادت امام خمینی جانم فدای حزب الله مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
هلو کاست دروغ بزگی بیش نیست ! اما ای کاش خداوند ریشه این غده ی خطر ناک وجنایتکار وغاصب و فرزند نا مشروع انگلیس را از صفحه روزگار بر کند/
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۲۲:۴۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ان شاء الله روزی خیابان شهید جهاد مغنیه را در تلاویو خواهیم دید...
برای ظهور آقا صلوات...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۲۲:۱۹ ۲۹ دی ۱۳۹۳
زیر بار ذلت نمیریم...
خدایا زوال این غده چرکین رو نزدیکتر کن
امین..
جانم فدای رهبر
سردار سلیمانی تو رو خدا مواظب خودت باش
خدایا حافظ رهبرم و کشورم و سلیمانی ها باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
با سلام و عرض ادب احترام شهادت رزمندگان حزب الله لبنان و ایران رابه پیشگاه امام عصر (عج) و رهبر عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
الله اکبر مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
salman
۲۱:۵۹ ۲۹ دی ۱۳۹۳
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
این اعمال زشت اسراییل کودک کش و امریکای جنایت کار عاملی خواهد شد برای از بین رفتنشان و این شهیدان نیز پیروزمندانه به همراه آزادی خواهان دنیا نظاره گر خواهند شد انشاالله .
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۱:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
این خونهای پاک سبب پیروزی اسلام وزمینه ساز ظهور امام زمان عج خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد سرلک
۲۱:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
shahramn
۲۰:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اسرائیل آمریکا دارن با دم شیر بازی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
سلام شهیدان، سلام ما را هم به ارباب بی کفن کربلا برسانید ای کاش تارمویی بر غبار سرتان بودیم شهد شهادت کام ما عقب مانده های از غافله را شیرین می کرد
Iran (Islamic Republic of)
سربازگمنام اسلام
۲۰:۲۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
برادرم ازاینکه تورفتی ناراحتیم امامطمئن باش درپی شهادت تو هزاران هزارسربازدیگرراغب تربه ادامه ی راهت شدند...
شهادتت مبارک برادرم..
*ماعاشق مبارزه باصهیونیست هستیم...*
لبیک یامحمد(ص)رسول الله..****
نحن الصامدون
یاعلی...
Iran (Islamic Republic of)
پوررحیمی
۲۰:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهید جهاد تخم وحدت کاشته روحش شاد راهش پررهرو
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۰۹ ۲۹ دی ۱۳۹۳
رژيم اشغال گر قدس سگ هاري است كه با حمايت شيطان بزرگ امريكا در خاورميانه رها شده است جلوي اين سگ بايد گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مرگ تر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
سیستانی
۱۸:۴۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ما همه سرباز تویم خامنه ایی گوش به فرمان تویم خامنه ایی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۳۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
السلام علیک ایها الشهید وابن الشهید سلام خدا برتو و پدر شهیدت خدا لعنت کند کسانی را که در مرگ تو و دوستانت نقش داشتند چه آنهایی که حمل اجتماع شما را حبر دادندو بقیه .خط شیطان از اول خلقت از خط خدا کشته و انتقام می گیرد با غلی اکبر امام حسین ع محشور شوید
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله
۱۸:۳۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اسرائیل آمریکا حالا ببین چطوری ازتون پذیرائی میشه خودتون رو آماده کن فاتح ... آماده پودر کردن شما است گفتم با دم شیر بازی کردن نداره التماس داره حالا ببین کی و چی بهت گفته شد
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۸:۰۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
بی صبرانه منتظر فرمان اقا هستم با همه توان برای نابودی اسراییل انشالله
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۳۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
دل های شیعه ها داغدار هست تنها با ظهور حجت ابن الحسن این داغ ها از بین نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
درود بی پایان مرد خدا یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
محمد از قم
۱۷:۱۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ظهور نزديك است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر ابن الرضا
۱۷:۰۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
بسمه تعالي
با سلام از شنيدن شهادت جانسوز جهاد مغنيه از باب قطعت نياط قلبي جگرم سوخت و چيزکي خطاب به مولايمان سيد علي خامنه اي نوشتم
اگر دوست داشتيد منعکس کنيد

مهر و ماه مني اي شمع شب افروز خدا مي داند
دل سنگم به نگاه تو گرفتار خدا مي داند
گرچه در غفلت ما ومنم و دور زتو
ليک در موسم مستي همه ام تو خدا مي داند
دوش ديدم که به صهباي شهادت مستند
بر عمادي به جهادي همه باتو خدا مي داند
اي امين مي و ساغر زچه رو گلگونند
اين همه مغبچگان حرم از تو خدا مي داند
شرط رندي نبود گر که مرا دور کني
زخرابات مغان بي کرم از تو خدا مي داند
دل ما سوخت از اين بزم پرآشوب رقيب
که جهادي به عمادي رسد از تو خدا مي داند
رضوي چون که بديد چهره گلگون جهاد
جگرش سوخت از اين غصه خدا مي داند
شکند گرکه رقيب اين قدح و ساغرما
سرخوشيم از نفس خم مي ناب خدا مي داند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
درودخداوند براین خانواده شهید باد انشاالله جواب خون شهدا خواهیم گرفت
Netherlands
مسلم
۱۷:۰۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مقام معظم رهبری:
عزت امروز اسلام و مسلمين ثمره خون شهدا است...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۰۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
چرا ما لياقت نداريم برا شهادت ؟
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۶:۵۹ ۲۹ دی ۱۳۹۳
کاش من هم شهید می شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
باید جواب قاطع و کوبنده داد. تا دیگر پررویی نکند .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۵۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
و جهاد ادامه دارد......
Iran (Islamic Republic of)
بهرمان
۱۶:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
سلام و صلوات خدا بر مجاهدان راه حق...
برادر شهیدم...
داغ بزرگی بر دل ما گذاشتند... فدای قلب نازنین آقا امام زمان علیه السلام... اللهم عجل لولیک الفرج
این داغ ها قلب های ما را قوی تر می کند به حول و قوه الهی
" ما عاشق مبازره با صهیونیست ها هستیم "
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ما سربازان ولایت آماده فرمانیم
نظر به حکم رهبری آماده قیامیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
درود و رحمت خدا بر پدر و پسر شهید حاج رضوان و جهاد( رحمه الله علیهما)، هیچ وقت فراموشتان نمیکنیم، راهتان تا ظهور حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
مجد
۱۶:۰۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اين چند نفري كه در تمامي نظرها منفي ميزنند اهل كجايند فكر نميكنم اسراييلي باشند حالا هر دين و مرام و مسلك و يا لاييك هم هستند لااقل بفرمايش بزرگ ازاد مرد بشريت امام حسين (ع) اگر دين نداريد لااقل ازادمرد باشيد چرا با منفي زدن جنايات ضد بشريت اسراييل را تاييد ميكنيد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
این بدبختای اسرائیلی که اینجا منفی میدن فکر میکنن با منفی دادن میتونن از دست حزب الله در برن!
انقد منفی بدید تا خسته بشید!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۴۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
داعش باید ازبین برود اسراییل باید تقاسه این کار خودرا پس بدهد چون اسراییل فلسطین رااز بین برد چون نمیتونه با ایران بجنگه چون ایران با 10تا فرمانده با داعش جنگید داعش یا اسراییل یا...برای ایران چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهادت هنر مردان خداست انشالله به زودي دربیت المقدس نماز پیروزی میخوانیم .....برای آزادی قدس شریف ازدست جانیان آدمکش دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۱۵:۳۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
سلام بر سالار شهیدان "حسین"

سلام بر شهید راه حق "جهاد مغنیه"

الله اکبر.

مرگ بر اسرائیل بزدل.
Germany
رضا
۱۵:۳۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
منتظر جواب دندانشکن به این متجاوزان از سوی حزب الله هستیم به امید حق.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز سمیرمی
۱۵:۲۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
روحش شاد وراهش مستدام خداوند در شهادت بسته مباد
United States of America
amir
۱۵:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
روز نابودی اسرائیل و هم پیمانانش نزدیک شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی 1
۱۵:۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
برای شادی روحشون صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
وقت آن رسیده است که این حکومت فاسد سرنگون شود.
Iran (Islamic Republic of)
roholamin
۱۲:۵۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهدا شمع محفل بشریتند .
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۲:۵۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
نصر من الله و فتح قریب
Iran (Islamic Republic of)
موحدی نیا
۱۲:۴۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
نصر من الله وفتح القریب وبشر الصابرین
.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۳۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مرگ براسرائیل عوام فریب
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی
۱۲:۲۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
سلام

چرا اسامی بقیه ی شهدای این حادثه رو هیشکی نمیگه؟؟!!!

بگید از دلشوره مردیم...
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۲:۲۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اگر دنیا وفا داشت به حضرت علی وفا می کرد شهادت مبارکت باشه
Iran (Islamic Republic of)
عباس بابایی
۱۲:۲۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
تا خون در رگ ماست تروریست دشمن ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
من چقدر عقب موندم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۱۰ ۲۹ دی ۱۳۹۳
هنر آن است که بمیری قبل از آنکه بمیرانندت

شهادت گوازای وجود تان

یاد کلام امام (ره) افتادم :
شهدا در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون اند
این قهقهه مستانه معنی خیلی خاصی داره ......
Iran (Islamic Republic of)
روح اله ملک زاده
۱۲:۰۹ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهادت هنر مردان خداست، ای کاش قسمت ما می شد، رزمندگان امت اسلام شهادتتان مبارک، سلام ما جاماندگان را به آقایمان و مولایمان برسانید. به امید روزی که پرچم حضرتش در مکه به احتزاز درآید. بارالها ما را همنشین شهدایمان قرار ده.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۲:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
درود و رحمت خداوند بر شهدای عزیز راهتان پر رهرو باد
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۱۱:۵۸ ۲۹ دی ۱۳۹۳
انشاالله روزی برسد صهیونیستهابا ذلت وخاری تاوان این جنایات پس بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ما اماذه نابودی اسراییل در این معرکه ایم
Iran (Islamic Republic of)
محسن99
۱۱:۵۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
بسم رب الشهدا والصدیقین
ضمن تبریک وتسلیت به مناسبت شهادت جهاد عماد مغنیه،حزب الله لبنان باید جواب سختی به صیهونیست ها بدهد تا فکر واندیشه تجاوز به کشورهای برادر ایران لبنان و سوریه را از ذهن خود خارج کند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
تا کی باید صبر کرد.بسم الله... اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۱:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
مطمئن باشید سپاه وحزب الله وجبهه مقاومت چنان جواب دندان شکنی به اسرائیل خواهند داد که هیچ کس فراموش نخواهد کرد.آماده ایم که بجنگیم تا شهادت با ولایت.
United States of America
میثم
۱۱:۳۴ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.....ما افسر ان وظیفه هستیم و با تمام وجودمان برای حفظ اسلام تلاش میکنیم...ودر انتظار فرمان حمله فرمانده کل قوا برای نابود کردن کفر (اسراییل و ..)لحظه شماری میکنیم.. این را بخاطر داشته باشید اسراییل در برابر قدرت ایران ذره ای نیست....
افسران منطقه 5رعد...
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۱:۲۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
به یاری الله حافظان اسلام این دهن کجی رژیم پلیدصهیونیستی جواب خواهندداد.
Iran (Islamic Republic of)
یار
۱۱:۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اسرائیل دارد گور خودش را با دست خودش میکند همه میدانند بزودی این لکه ننگ از صفحه روزگار محو خواهد شد امین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
از ته دل به خاطر از دست دادن این جوانان غیور بخصوص شهید جهاد مغنیه ناراحت شدم . خداوند این شهدای والا مقام را با امام حسین (ع) محشور کند.اسرائیل با این اقدام خود نشان داد که فقط حرف زور حالیشه . شما تصور کنید اگر حزب الله اقدامی می کرد و خون از دماغ یک سرباز اسرائیلی بیرون می اومد .....
Singapore
حسین
۱۱:۰۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
سلام.در این شرایط نباید عجولانه واحساسی تصمیم گرفت چون خواسته رژیم صهیونیستی این است تا استفاده ابزاری از این کار ببرد.درسته مغنیه شهید شده ولی مغنیه های دیگری اماده شهادت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۳ ۲۹ دی ۱۳۹۳
چه گرگ های درند های به جان بچه های امام زمان افتاده اند؟فقط با ظهور حضرت دل مشتاقان آرام میگیره که این سگ صفتان ووحشیها خصوصا حامیان عربشان در قعر جهنم غرق بشن اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
شهادتشون مبارک
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۴۵ ۲۹ دی ۱۳۹۳
خوش به حالشان روحشان شاد وبا شهدا مهشور
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ولایت
۱۰:۲۷ ۲۹ دی ۱۳۹۳
ان حزب الله هم الغالبون و ان الله مع الصابرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۳
حزب الله باید جواب دندان شکن بدهد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۳
اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود انشاا...
۱۲
آخرین اخبار