قناعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

شکل گیری شورایاری‌ها طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران/2 بهمن آغاز ثبت نام و اطلاع رسانی شورا یاری‌ها

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حل مسائل و مشکلات هر مرحله باید به نمایندگان آن محل سپرده شود تا آسیب‌پذیری شهر تهران کاهش یابد.

 ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره انتخابات شورای شهر تهران با فرمانداری ، وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی از 2 بهمن ماه سال جاری فرآیند ثبت نام و اطلاع  رسانی شورا یاری ها انجام و 8 بهمن انتخابات صورت گیرد.

وی با اشاره به شکل‌گیری شورا یاری توسط نمایندگان محلی ادامه داد: طبق قانون اساسی اسلامی ایران تصمیم گیری هر محله باید به افراد آشنا به امور آن جا سپرده شود تا در جهت آسایش مردم محلی در بعد کالبدی و بعد روحی محله در شورا یاری می‌توانند در تحقیق این امر سهیم باشند.

قناعتی با بیان اینکه نباید شورا یاری‌ها را به نهاد سیاسی تبدیل کرد گفت: شورا یاری‌ها جایی برای سیاست ندارند و نباید به این دلایل انتخابات عقب بیفتد تا محلات با نبود شورایاری دچار آسیب شوند چرا که 31 عضو شورا نمی‌توانند از مشکلات و مسائل معابر محلات آگاهی پیدا کنند و شورا یاری‌ها به عنوان سر پنجه شورای شهر باید در سامان دادن به محلات اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار