پلیس تهران دزدان حرفه‌ای را در خواب دستگیر کرد/ اعتراف سارقان به دستبرد 600 میلیونی از یک مغازه + تصاویر

6 دزد حرفه‌ای زمانی که در خواب بودند،‌ توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ماموران تخصصی کلانتری پس از روز‌ها کار اطلاعاتی توانستند عامل سرقت‌ از مغازه‌ها جنوب شهر را شناسایی کنند.
 
پلیس در گام بعدی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در خیابان قزوین شد و سحرگاه روز گذشته با حکم دادسرای ناحیه 34 راهی محل شدند.



بیش از 10 مامور انتظامی در این عملیات شرکت داشتند که پس از محاصره کامل مخفیگاه متهمان به داخل منزل مسکونی یورش برده و موفق شدند 6 دزد میانسال را که در خواب فرو رفته بودند،‌ دستگیر کنند.
 
متهمان که از عملیات ضربتی شوکه شده بودند، در همان محل دستگیری به تمامی جرائمشان مبنی بر سرقت از مغازه‌های جنوب شهر، سرقت موتورسیکلت‌های گران بها، سرقت خودرو و لوازم خودرو و همچنین فروش مواد مخدر اعتراف کردند.
 
همچنین ماموران در پاکسازی پاتوق 6 دزد تبهکار 38 قلم از انواع لوازم خودرو ، تعدادی مدارک شناسایی،‌ مقادیری مواد مخدر صنعتی و دو دستگاه موتورسیکلت گران بها کشف و ضبط کردند.



سرانجام 6 دزد میانسال جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائم در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
سرهنگ اکبر مرادی رییس کلانتری ۱۱۱هفت چنار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان که با یکیدگر یک باند سرقت تشکیل داده بودند، از مرداد ماه فعالیت خود را در جنوب شهر آغاز کرده بودند.
 
وی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت 60 میلیون تومانی از یک مغازه رینگ و لاستیک فروشی اعتراف کردند.
 



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۳
درود بر دلاور مردان پلیس
آخرین اخبار